hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حدادی: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم

حدادی: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم

در حالی که تیم ملی بسکتبال دوم‌ و پنجم اسفندماه بازی‌های حساسی در پیش دارد و باید در پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، میزبان تیم‌های ژاپن و استرالیا باشد، اختلافات در تیم ملی همچنان ادامه دارد. آتشی که شعله‌ور شده و در نهایت ممکن است به ضرر بسکتبال ایران تمام شود.چند ماه پیش بود که ملی‌پوشان به وضعیت غذایی خود در اردوی تیم ملی اعتراض کردند که این موضوع با واکنش مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی همراه شد و او اعلام کرد که بهترین غذاها به ملی‌پوشان داده می‌شود. در این شرایط، تعدادی از ملی‌پوشان اعلام کردند تا وقتی قاسمی عذرخواهی نکند یا از تیم کنار نرود، برای تیم ملی بازی نمی‌کنند. در این شرایط اتفاق عجیبی رخ داد؛ ارسلان کاظمی از تیم ملی کنار گذاشته شد و حامد حدادی هم به حمایت از او پرداخت.
در حالی که تیم ملی بسکتبال دوم‌ و پنجم اسفندماه بازی‌های حساسی در پیش دارد و باید در پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، میزبان تیم‌های ژاپن و استرالیا باشد، اختلافات در تیم ملی همچنان ادامه دارد. آتشی که شعله‌ور شده و در نهایت ممکن است به ضرر بسکتبال ایران تمام شود.
چند ماه پیش بود که ملی‌پوشان به وضعیت غذایی خود در اردوی تیم ملی اعتراض کردند که این موضوع با واکنش مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی همراه شد و او اعلام کرد که بهترین غذاها به ملی‌پوشان داده می‌شود. در این شرایط، تعدادی از ملی‌پوشان اعلام کردند تا وقتی قاسمی عذرخواهی نکند یا از تیم کنار نرود، برای تیم ملی بازی نمی‌کنند. در این شرایط اتفاق عجیبی رخ داد؛ ارسلان کاظمی از تیم ملی کنار گذاشته شد و حامد حدادی هم به حمایت از او پرداخت.
با این حال فدراسیون بسکتبال و مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بارها اعلام کردند پیگیر حضور حدادی در ترکیب تیم ملی هستند و در نهایت هم او را راضی کردند که از چین بازگردد و خود را آماده حضور در تیم ملی کند. در این شرایط، حامد هم پنجشنبه گذشته اعلام کرد که با وجود باقی ماندن اختلاف‌ها، ناراحتی‌ها را برای ایران و مردم کنار می‌گذارد و به تیم ملی برمی‌گردد تا تیم ملی را در 2 بازی مهم پیش رو همراهی کند.
با  وجود این، روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه شاهین طبع با بازگشت حدادی موافقت نکرده است!
مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی در این باره گفت: «تصمیم سرمربی همین است و حدادی در این 2 بازی با تیم ملی نخواهد بود.» این موضوع باعث شد خبرنگار «ایران» با حدادی ارتباط بگیرد تا نظر او را در این خصوص جویا شود.
حامد که تمایلی به صحبت درخصوص حواشی اخیر و کنار گذاشته شدن از تیم ملی نداشت، گفت: «فعلاً مصاحبه نکنم، بهتر است. این تصمیم سرمربی تیم بوده است و من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.» او درباره اینکه چه صحبتی میان او و شاهین طبع انجام شده، چنین توضیحی داد: «ما صحبت‌هایمان را قبلاً انجام داده بودیم که برای بازی‌ها بیایم ولی حالا ایشان این تصمیم را گرفته.»
حدادی درباره اینکه شاهین طبع نمی‌خواهد او در تیم ملی باشد یا اشخاص دیگری نمی‌خواهند که او برای تیم ملی بازی کند، چنین واکنشی داشت: «من نمی‌دانم و باید از خود آقای شاهین طبع در این رابطه سؤال کنید.»
شاهین‌طبع: امیدوارم کدورتی پیش نیاید
پیرو صحبت‌های حدادی، با شاهین طبع تماس گرفتیم تا نظرات وی را در این رابطه جویا شویم.
شاهین‌طبع درباره کنار گذاشتن سنتر 218 سانتیمتری تیم ملی بسکتبال گفت: «تمایل زیادی ندارم که در این مورد صحبت کنم و دوست ندارم که حامد حدادی به هیچ عنوان ناراحت شود. من با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته بودیم و نزدیک بودن مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل ژاپن و استرالیا با بازگشت حدادی به تیم ملی مخالفت کردم. امیدوارم که کدورتی در این بین پیش نیاید.»
وی در مورد احتمال استفاده از حدادی در جام جهانی 2019 گفت: «مشخص نیست که من در آن موقع سرمربی تیم ملی باشم.»
کاپیتان هم انصراف داد
البته این تنها خبر غیرمنتظره تیم ملی بسکتبال در روز گذشته نبود. پس از خبر کنار گذاشتن حدادی، خبر رسید که صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی هم از حضور در جمع اردونشینان بسکتبال انصراف داده و به امریکا رفته است.
این در حالی است که نیکخواه بهرامی در اردوهای پیش از بازی‌های دوستانه مقابل اردن حضور داشت. به این ترتیب تیم ملی باید بدون در اختیار داشتن ستاره‌های خود یعنی حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی میزبان پنجره ششم انتخابی‌ جام‌ جهانی باشد و باید دید تیم ملی بدون آنها و در این شرایط سخت که به نظر می‌رسد با حاشیه‌های زیادی مواجه است، می‌تواند صعودش به جام جهانی را قطعی کند.
رستم‌پور: افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم
مایک رستم‌پور، بازیکن دورگه ایرانی- امریکایی است که به تازگی و برای نخستین بار به اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان دعوت شده و قرار است در پنجره ششم انتخابی جام جهانی به میدان برود. وی در گفت‌وگوی کوتاه با سایت فدراسیون جهانی چنین صحبت کرد: «افتخار می‌کنم که یک ایرانی- امریکایی هستم. ایران کشور بزرگی است که مردم سرافرازی دارد.»
رستم‌پور با اشاره به تماشاگران ایرانی هم گفت: «تماشاگران ایرانی عشق، علاقه و حمایت‌شان از تیم‌شان بیش از هر کشور دیگری در جهان است.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد