hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۸ مرکز واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد فعال شد

۸ مرکز واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد فعال شد

رئیس بسیج پزشکی خراسان رضوی از فعال شدن ۸ مرکز واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: روزانه بین 3 تا 4 هزار نفر از گروه‌های سنی بالای 40 سال در 8 پایگاه‌ واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی در مناطق حاشیه شهر مشهد واکسینه می‌شوند.
وی بیان کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در مناطق حاشیه شهر مشهد از ابتدای هفته گذشته فعال شده و در حال حاضر 8 پایگاه تزریق واکسن کرونا در شهرک شهید رجایی، سیدی، رباط طرق، پنجتن، شهید آوینی، نوده، جاده قدیم قوچان و توس فعال بوده و در هر یک از این پایگاه‌ها 25 نفر شامل 12 تیم 2 نفره (یک ثبت کننده و یک تزریق کننده) به همراه یک پزشک فعال هستند.
وی تصریح کرد: روزانه بین 3 تا 4 هزار نفر از گروه بالای 40 سال واکسینه می‌شوند، واکسن تزریقی برکت بوده و میزان رضایت و استقبال مردم از این واکسن خیلی خوب است و نه تنها حاضر به دریافت واکسن دیگر نیستند، بلکه مشوق دیگران برای دریافت این نوع واکسن نیز شده‌اند.
رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه در این 8 پایگاه واکسیناسیون در مجموع 200 نفر حضور دارند، خاطرنشان کرد: در یک هفته‌ای که این طرح اجرایی شده بالغ بر 20 هزار نفر واکسینه شدند، ضمن اینکه افزایش پایگاه‌ها در برنامه کاری قرار دارد و از ابتدای شهریور ماه و همزمان با روز پزشک 2 پایگاه دیگر هم اضافه می‌شود و مجموع پایگاه‌ها و نیروهای فعال به 10 پایگاه و 250 نفر می‌رسد.
ذاکریان بیان کرد: در این ایام بیمارستان 96 تختخوابی شهید نجفی نیز با حضور مسئولان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار خراسان رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد و در این مرکز درمانی که بسیج جامعه پزشکی هم ارائه خدمات دارد کلیه خدمات بستری و سرپایی به بیماران کرونایی از جمله تزریق رمدسیویر صورت می‌پذیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد