hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ششمین دوره رویداد کشوری "از ایده تا اجرا"

ششمین دوره رویداد کشوری "از ایده تا اجرا"

"از ایده تا اجرا" یک کارگاه دوروزه با رویکردی اموزشی - تجربی است که در انتهای هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) و در دانشگاه شیخ بهایی برگزار میگردد.
در این رویداد شرکت کنندگان علاقه مند به کارافرینی و کسب و کار های مجازی و اینترنتی، از سراسر کشور گرد هم می آیند تا در 2 روز، تمام دانش مقدماتی لازم جهت ورود به حوزه کارافرینی را فرا گیرند.
برخلاف سایر استارتاپ ویکند ها که معمولا دارای یک سری ایده ی اولیه  در ابتدای کار هستند و سپس افراد عضو تیم ها شده و روی همان ایده ها کار میکنند ، در رویداد دو روزه ی "از ایده تا اجرا" کارگاه هایی در خصوص خلق محصول ناب و اموزش بوم مدل کسب و کار در ابتدا برای شرکت کنندگان برگزار می شود که آن ها را برای ایده پردازی آماده کرده و باعث می شود شرکت کنندگان نقش پررنگی در انتخاب ایده ی نهایی داشته باشند. سپس افراد با ذهنی آماده و بدون ایده های اولیه عضو گروه هایی با موضوعات مختلف می شوند و طی یک طوفان فکری شروع به ایده پردازی می کنند.بعد از این مرحله تمام ایده های مطرح شده بررسی و در نهایت یک ایده از میان آنها انتخاب می شود و تیم ها باید بوم مدل کسب وکار خود را بر اساس ایده نهایی انتخاب شده، تکمیل کنند که این فرایند تا بعد از ظهر روز دوم رویداد ادامه پیدا میکند و در طول این فرایند تسهیلگران -که وظیفه هدایت و راهنمایی تیم را بر عهده دارند- تیم را همراهی میکنند.
یکی از نقاط قوت رویداد  "از ایده تا اجرا" حضور مربیان و داوران مطرح کشوری در زمینه کسب و کار های مجازی و اینترنتی میباشد که در طول رویداد کمک شایانی به پیشرفت تیم ها و مسیریابی درست انها میکنند. 
و در نهایت در اختتامیه  رویداد ، سه تیم برتر ، انتخاب شده  و  به دوره پیش شتابدهی شتابدهنده هاب اصفهان  فرستاده می شوند و اگر پس از این دوره پذیرفته شدند ، 50 میلیون تومان به هر تیم داده شده و فرایند شتابدهی تیم ها اغاز میشوند.همچنین تمام افراد سه تیم برتر مجوز حضور در دوره mini MBA  کسب و کار های نوپا از طرف آکادمی مجازی ایرانیان را دریافت کرده و در صورت تکمیل این دوره گواهی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهند کرد.علاوه بر این جوایز ، به هر کدام از سه تیم برتر رویداد ، یک هاست  2 گیگابایتی یکساله  رایگان داده خواهد شد.
و اما خبر خوب !!!
در صورتی که به هر دلیلی هر کدام از سه تیم برتر در دوره پیش شتابدهی پذیرفته نشوند ، فرصت استفاده از پکیج نقره ای شتابدهنده هاب اصفهان را خواهند داشت که این پکیج شامل 4 ماه استفاده رایگان از خدمات شتابدهنده خواهد بود.
اسامی مربیان و داوران رویداد به همراه سایر توضیحات تکمیلی در سایت رویداد به ادرس http://startup.shbu.ac.ir  قرار داده شده است و ثبت‌نام رویداد نیز از طریق همین سایت صورت می گیرد. 
 آدرس پیج اینستاگرام رویداد نیز به شرح ذیل است :
https://www.instagram.com/startup.shbu/
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد