hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهکیلویه و بویراحمد > همه مقاطع تحصیلی شهرستان بویراحمد فردا 23 بهمن تعطیل است

همه مقاطع تحصیلی شهرستان بویراحمد فردا 23 بهمن تعطیل است

بارش برف همه مدارس نوبت صبح شهرستان بویراحمد را در روز سه شنبه 23 بهمن 97تعطیل کرد
به علت بارش برف، همه مقاطع تحصیلی شهرستان بویراحمد فردا 23 بهمن تعطیل است.
به گزارش فارس از یاسوج، بارش برف از صبح روز 22 بهمن در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهر یاسوج آغاز شد.
بر همین اساس و به دلیل لغزندگی جاده‌ها و معابر آن گونه که آموزش و پرورش اعلام کرده فردا همه مقاطع تحصیلی شهرستان بویراحمد در شیفت صبح تعطیل است.

ادارات بویراحمد با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بوی احمد از تعطیلی مدارس شیفت صبح فردا در شهرستان های بویراحمد، دنا و روستاهای بخش دیشموک خبر داد.
به گزازش عصرزاگرس، عزیز فیلی در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، اظهار داشت: پلیس راهور نسبت به ساماندهی ورودی پلیس راه گچساران_شیراز اقدام کرده تا از بروز هرگونه حادثه رانندگی جلوگیری شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه صدا و سیما و هواشناسی باید وضعیت هوا را به موقع اطلاع رسانی کنند، عنوان کرد: بخشداران از هرگونه اطلاع رسانی بدون هماهنگی با فرمانداران خودداری کنند.
وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش، صدا و سیما و فرمانداران برای جلوگیری از سردرگمی مردم قبل از تشکیل جلسه مدیریت بحران از اطلاع رسانی در خصوص مدارس خودداری کرده و مردم تنها اخبار را از طریق صدا و سیما و رسانه های رسمی و مرجع پیگیری شوند.
فیلی با اشاره به وجود ترافیک در محور یاسوج- بابا میدان خواستار همکاری تمامی دستگاه های خدمات رسان با اداره کل حمل و نقل جاده ای شد و گفت: امروز بر اثر سقوط سنگ ۵۰ تنی برای ساعتی این محور مسدود شده بود که خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت و اکنون این مشکل رفع شد.
معاون عمرانی استاندار از تعطیلی مدارس شهرستان های بویراحمد، دنا و روستاهای بخش دیشموک در هر ۳ مقطع در شیفت صبح فردا خبر داد و افزود: مدارس این مناطق در شیفت عصر فردا باز هستند.
وی بیان کرد: به علت ریزش برف و باران فردا ادارات شهرستان بویراحمد با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می کنند.
فیلی گفت: برف روبی و نمک پاشی معابر شهری از سوی شهرداری ها انجام شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد