hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۳۰ درصد گیلانیان بالای ۱۸ سال واکسن کرونا دریافت کرده اند

۳۰ درصد گیلانیان بالای ۱۸ سال واکسن کرونا دریافت کرده اند

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به واکسیناسیون ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این استان، گفت: ۳۲ هزار دُز جدید وارد گیللان شده است.
​آبتین حیدرزاده پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: تاکنون حدود ۶۸۲ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن تزریق شده است.
وی با بیان اینکه تعداد واکسن به گروه‌های هدف اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تزریق شده است، گفت: بخشی از این تزریق‌ها مربوط به دُز دوم گروه‌های هدف بوده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش دو برابری واکسیناسیون در استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط استان گیلان از نظر کرونا به دنبال افزایش واکسیناسیون برای پوشش حداکثری در شهروندان هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه ۳۶ هزار دُز واکسن جدید نیز وارد استان گیلان شده است، اضافه کرد: گروه‌های سنی اعلام شده باید در سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان ثبت نام و بعد از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
حیدرزاده به واکسیناسیون ۳۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: روند واکسیناسیون در استان گیلان تسریع شده و ادامه دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد