hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وخیم بودن شرایط کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

وخیم بودن شرایط کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از وخیم بودن شرایط کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
محمد مهدی بانشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰۰ بیمار کرونایی به بیمارستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه طی امروز ۵۰۰ نفر با تست مثبت قطعی کرونایی شدند، اظهار کرد: همچنین ۸۰ نفر بیمار کرونایی طی روز سه‌شنبه ۱۹ مردادماه در بیمارستان‌های استان بستری شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ٦ بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داده اند که این روز یکی از پُر مرگ ‌های کرونایی استان بوده و با این تعداد شمار قربانیان کرونا در این استان به ۷۶۸ نفر رسیده است.
بانشی تصریح کرد: هم اکنون ۵۷۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های معین کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۱۸۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی در خصوص واکسیناسیون مردم استان علیه کرونا ادامه داد: تاکنون ۱۶۸ هزار دُز واکسن کرونا وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده که از این تعداد ۱۵۴ هزار دُز تزریق شده است و تزریق برای متولدین ۱۳۴۷ و ماقبل ادامه دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به مراسم عزاداری ماه محرم توصیه کرد: در ماه محرم از برگزاری مراسم عزاداری در محیط‌های مسقف خودداری شود و عزاداری ها بصورت محله محور برگزار شوند.
بانشی بیان کرد: پذیرایی نکردن در مراسم عزاداری، کوتاه کردن زمان عزاداری، برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز، ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند در پیشگیری از کرونا موثر باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد