hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان امیرکبیر/ زمان واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعلام می‌شود

آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان امیرکبیر/ زمان واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعلام می‌شود

بنا بر اعلام رئیس مرکز سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر، واکسیناسیون اعضای این دانشگاه آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد.
حمید کشوری ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد : در مجموع ۵۰۰ دوز واکسن برای اساتید و ۸۰۰ دوز واکسن برای کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم در خصوص واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در حال انجام است که در صورت جمع بندی اعلام می‌شود.
رئیس مرکز سلامت ، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در مجموع واکسن‌های "سینوفارم" و" آسترازنکا" برای جامعه هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر تزریق می‌شود.
دکتر کشوری افزود: تزریق واکسن به اعضای خانواده اساتید و کارمندان دانشگاه نیز طبق جدول اعلامی وزارت بهداشت در حال انجام است و پیش بینی می شود طی دو هفته آینده روند واکسیناسیون جامعه هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر تکمیل شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، وی با بیان اینکه تمام روند واکسیناسیون توسط پرسنل مرکز بهداشت دانشگاه انجام می شود، گفت: در روز نخست واکسیناسیون، ۲۵۰ دوز واکسن و روز دوم ۴۰۰ دوز واکسن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر که پس از دانشگاه تهران از جمعیت بسیار بالایی برخوردار است، تزریق شده است و به این ترتیب دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بین دیگر دانشگاه ها رکورد دار تزریق واکسن بشمار می رود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد