hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران > سگ گردانی با مجوز قضایی در تهران ممنوع شد

سگ گردانی با مجوز قضایی در تهران ممنوع شد

خطرات حضور سگ در معابر عمومی و تکرار حمله سگ به مردم و کودکان سبب شد پلیس پایتخت با اخذ مجوز قضایی از این پس با سگ گردانی برخورد کند.

حمله سگ به دختر بچه‌ای در لواسان بار دیگر موضوع حضور سگ در زندگی‌های امروزی را به محل بحث و گفتگو تبدیل کرد.
در کنار احکام شرعی پیرامون این موضوع، حتی در کشورهای اروپایی هم قوانین و شرایط خاصی برای نگهداری، حمل و نقل و حضور سگ در مراکز عمومی وجود دارد.
به عنوان نمونه حضور سگ بدون قلاده که این روزها در کشور ما رایج شده است، در بیشتر کشورها ممنوع است و با این موضوع به شدت برخورد می‌شود.
اما حمله دو سگ خطرناک به دختر بچه‌ای بی پناه در لواسان و واکنش عجیب و اعتراض صاحبان سگ به دفاع پدر او برای رهایی فرزندش، احساسات مردم را جریحه دار کرد.
اکنون سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفته است:پلیس با کسانی که در اماکن عمومی و خیابان ها به همراه سگ حضور داشته باشند، برخورد قاطع خواهد شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ می‌گوید: برخی از شهروندان با بیرون آوردن سگ خود به محل‌های گذر مردم باعث ترس و دلهره شده‌اند، به همین دلیل پلیس از دادستان تهران مجوز برخورد دریافت کرده و از این پس، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست می‌افزاید: جابجایی سگ در خودرو‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد پلیس با حاملان سگ در خودروها به صورت جدی انجام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد