hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

شهردار آمل از تعریض دو هزار مترمربع از معابر با هزینه ۶۵۰ میلیارد ریال در عملیات عمرانی شبانه برای کاهش ترافیک مراکز اصلی شهر خبر داد.
سید حمید هاشمی اظهار داشت: با همکاری شهروندان آملی و تعامل سپاه کربلای مازندران، در راستای کاهش ترافیک مراکز اصلی تردد در شهر آمل و با پایان تعریض خیابان دفاع مقدس آفتاب ۲۷( بانک خون) و آفتاب ۲۹، به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیارد ریال، مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع آزادسازی و به معابر شهری اضافه شد.
وی افزود: از بامداد امروز تعریض خیابان آفتاب ۲۷ (بانک خون) با حضور شهردار، رئیس شورا و همکاران اجرایی واحد فنی، عمران و طراحی و نظارت شهرداری، تعریض این خیابان آغاز شد و تا هفته آینده به پایان می‌رسد.
هاشمی شهردار آمل با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته با فرمانده سپاه کربلای مازندران در رابطه با آزادسازی مسیرهای جنب سپاه آمل بیان کرد: با تعامل و همکاری ارزشمند هر دو مجموعه، بخشی از ترافیک خیابان امام خمینی (ره) و خیابان طالقانی آمل در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه با پایان تعریض خیابان دفاع مقدس آفتاب ۲۷ و آفتاب ۲۹ دو هزار مترمربع به معابر شهری آمل افزوده شد، بیان کرد: با تعریض و آزادسازی این مسیرها اتصال و دسترسی خودروها به خیابان‌های امام خمینی (ره) و طالقانی آسان‌تر شده و تأثیر فراوانی در کاهش و روان سازی ترافیک این محور خواهد داشت.
وی با اشاره با اینکه برنامه جامع کاهش ترافیک خیابان‌ها و مراکز اصلی تردد شهر آمل اجرایی شده است، بیان کرد: کاهش ترافیک و پیاده محور کردن هسته مرکزی با رویکرد افزایش رفاه شهروندان و برخورداری از فضای سالم و با نشاط در این حوزه صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه با اجرای کامل این پروژه‌ها بخش‌های مهمی از ترافیک در نقاط پردد شهر آمل رفع می‌شود، بیان کرد: شهرداری آمل برای اجرا و به ثمر رسیدن پروژه‌ها به همکاری و صبوری شهروندان نیاز دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد