hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون معلمان در شهر اصفهان

فعالیت دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون معلمان در شهر اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز واکسیناسیون معلمان و تزریق واکسن قریب به چهار هزار فرهنگی در استان اصفهان خبر داد و گفت: واکسیناسیون همه معلمان و فرهنگیان در مردادماه امسال انجام می‌شود.

محمد اعتدادی صبح امروز _ یکشنبه دهم مردادماه _ در مراسم آغاز واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان استان اصفهان، اظهار کرد: شروع واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان در مردادماه ۱۴۰۰ اقدامی ارزنده است که وزارت بهداشت درمان و علوم پزشکی با وزارت آموزش و پرورش به طور مشترک انجام دادند.

وی افزود: بر اساس سند ملی واکسیناسیون ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شده است که طی مردادماه امسال واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان در سراسر کشور انجام شود و این کار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به خصوص معاونت بهداشت و درمان و اداره کل آموزش و پرورش استان صورت می‌گیرد.

افتتاح مرکز واکسیناسیون برای معلمان سه ناحیه شهر اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: مراکزی برای واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش آماده شده و یکی از آن‌ها در مرکز شهر اصفهان مربوط به سه ناحیه شهر اصفهان است که امروز برای واکسیناسیون معلمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شده است.

اعتدادی خاطرنشان کرد: دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر اصفهان برای همکاران فرهنگی وجود دارد و در سراسر استان از ۱۰ مردادماه این برنامه برای اجرا محقق شده است و همکاران فرهنگی در سراسر استان در مراکزی که از قبل برای واکسیناسیون پیش‌بینی شده و متعلق به آموزش و پرورش است یا در مراکز بهداشت شهرستان‌ها برای واکسیناسیون حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به این که امروز قریب به چهار هزار نفر از فرهنگیان استان اصفهان واکسینه شدند، اظهار کرد: امیدوار هستیم که تا نیمه مردادماه همه فرهنگیان دوز اول واکسن را تزریق کنند و تا پایان شهریورماه همکاران فرهنگی که واکسن تزریق نکرده‌اند را در سازمان نداشته باشیم و بتوانیم امسال مهر پر نشاطی را آغاز کنیم و این تمهیدات و مقدمات برای بازگشایی مدارس است.

وی در مورد واکسیناسیون دانشجویان و اساتید دانشگاه، گفت: در ادارات آموزش و پرورش کار واکسیناسیون فرهنگیان و معلمان این سازمان صورت می‌گیرد و به طور یقین واکسینه کردن دانشجویان و اساتید دانشگاه نیز در برنامه‌ای پیش‌بینی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد