hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت ۱۴ پایگاه واکسیناسیون در زنجان

فعالیت ۱۴ پایگاه واکسیناسیون در زنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: اکنون ۱۴ مرکز تجمیعی در شهر زنجان برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در حال فعالیت است.
محمدرضا صائینی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مراکز واکسیناسیون زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ پایگاه واکسیناسیون از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در حال خدمت‌رسانی به شهروندان زنجانی هستند.
وی در رابطه با پایگاه واکسیناسیون شماره ۱ و ۲، تصریح کرد: پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره ۱ و ۲ در پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان قرار دارد که به سالمندان و افراد فراخوان داده شده با لیست اختصاص یافته و از ساعت ۸ تا ۱۹، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.
این مسئول با بیان اینکه افراد زمین‌گیر و ناتوان می‌توانند در داخل خودرو واکسن کرونا دریافت کنند، تصریح کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۳ واقع در سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان در خیابان اول شهرک کارمندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر اقدام به تزریق واکسن سالمندان می‌کند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان، در رابطه با پایگاه واکسیناسیون شماره ۵ و ۶ زنجان، ادامه داد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۵ نیز در سالن ورزشی پیام و پایگاه تجمعی واکسیناسیون شماره ۶ در سالن ورزشی هلال‌احمر از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر آماده واکسیناسیون سالمندان است.
صائینی در رابطه با پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۸ و ۹، تصریح کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۸ در سالن ورزشی بسیج شهید سیدداوود شبیری واقع در مزار پایین زنجان و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۹ واقع در سالن ورزشی امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده تزریق واکسن به گروه‌های هدف هستند.
وی با بیان اینکه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱۰ در سالن مدیریت بحران بشیر موسوی در شهرک الهیه زنجان قرار دارد، افزود: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱۱ واقع در سالن ورزشی بسیج جنب کلینیک مطهری زنجان در شهرک رجایی برای واکسیناسیون گروه‌های هدف از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ در حال فعالیت است.
این مسئول در رابطه با پایگاه واکسیناسیون درمانگاه مصباح حسینیه اعظم، تصریح کرد: سالمندان و افراد ساعت ۸ صبح فراخوان داده شده با پیامک می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۹:۳۰ به این مرکز مراجعه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با پایگاه واکسیناسیون بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان، اظهار کرد: پایگاه واکسیناسیون آیت‌الله موسوی نیز در خصوص واکسیناسیون پرسنل بیمارستان موسوی زنجان، بیماران خاص طبق فراخوان پیامکی به بیماران سرطانی، ام.اس، پیوند کبد و کلیه  از ۸ تا ۱۳:۳۰ خدمت‌رسانی می‌کند.
وی در رابطه با پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ولی‌عصر زنجان، افزود: پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان نسبت به واکسیناسیون پرسنل بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان اقدام کرده و پرسنل‌ این بیمارستان می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.
این مسئول در رابطه با پایگاه واکسیناسیون مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۶، خاطرنشان کرد: برای سالمندان و افراد فراخوان شده با پیامک از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ آماده خدمت‌رسانی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد