hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل لباس چریکی زنانه 1400

جدیدترین مدل لباس چریکی زنانه 1400

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس چریکی زنانه با طرح و رنگ هایی متنوع و خاص آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.


لباس های چریکی دارای طرح های ریز و درشت می باشند و خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر می توانند از طرح های متنوع این نوع لباس در پوشش خود استفاده نمایند ولی اگر فرم اندام شما درشت و چاق می باشد بهتر است لباس چریکی با طرح ریز را بپوشید زیرا طرح های درشت و شلوغ باعث می شوند تا فرم اندام شما درشت تر به نظر برسد.

این طرح لباس را می توانید در پوشش تان با شلوار اسپرت ساده یا شلوار چریکی ست نمایید همچنین بهتر است در هنگام پوشیدن این لباس از اکسسوری هایی مناسب استفاده نمایید تا شیک پوش تر به نظر برسید.


توجه داشته باشید که پوشیدن ست لباس ارتشی باعث می شود تا فرم اندام و استایل شما متفاوت تر به نظر برسد همچنین این لباس ها در انواع رنگ های روشن و تیره و خنثی موجود می باشند که انتخاب بهتر است شما در انتخاب رنگ لباس حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید همچنین در هنگام انتخاب رنگ لباس چریکی بهتر است توجه لازم را داشته باشید و رنگ لباس را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

اگر تمایل دارید لباس چریکی را با شلواری ساده ست نمایید بهتر است رنگ شلوار را با توجه به پس زمینه لباس انتخاب نمایید تا استایل تان منحصر به فرد به نظر برسد.

لباس های چریکی در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین و آستین حلقه ای موجود می باشند و اگر شما دارای بالاتنه ای خوش فرم و بازوهایی متناسب هستید بهتر است از لباس آستین کوتاه یا آستین حلقه ای در پوشش تان استفاده نمایید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد