hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فرآيند يكپارچه‌سازي مانيتورينگ سيستم اعلام حريق در منطقه چهار عمليات انتقال گاز به اتمام رسید

فرآيند يكپارچه‌سازي مانيتورينگ سيستم اعلام حريق در منطقه چهار عمليات انتقال گاز به اتمام رسید

مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز گفت: با اجراي پروژه يكپارچه‌سازي مانيتورينگ سيستم اعلام حريق در مراكز بهره‌برداري و ايستگاه‌هاي تقويت فشار گاز، گامي مؤثر در راستاي بهبود و ارتقاي ايمني سيستم در منطقه چهار عمليات انتقال گاز برداشته شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمد كامل با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده توسط منطقه چهار عمليات انتقال گاز در راستاي تحقق اهداف بلند مدت HSE گفت: ايجاد اين سيستم نقش كليدي جهت كنترل به موقع حوادث آتش‌سوزي ايفا مي‌نمايد.
وي يكي از اهداف آرماني در حوزه HSE را، به صفر رساندن حوادث و آسيب‌هاي ناشي از كار خواند و گفت: بي‌شك، تحقق اين مهم در گرو تعيين اهداف استراتژيك است كه با توجه به نيازهاي صنعت انتقال گاز تعريف مي‌شود.
مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز، ايجاد سيستم كنترل و مانيتورينگ مركزي كليه آلارم‌هاي سيستم اعلام حريق در مراكز بهره‌برداري و ايستگاه‌هاي تقويت فشار گاز و مجتمع شهيد باقري در قالب مراكز كنترل تجميع شده را از مهم‌ترين دستاوردهاي اجراي اين پروژه دانست و اظهار داشت: با اجراي اين پروژه ضمن رصد و پايش كلي سيستم اعلام حريق در هر مركز، در صورت وقوع هرگونه حادثه، مكان‌يابي آتش‌سوزي و شناسايي دقيق محل حادثه با كمترين زمان ممكن ميسر مي‌گردد.
وي با تأكيد بر ضرورت تلاش در جهت ارتقاي سيستم‌هاي ايمني افزود: ايمني سيستم در كاهش حوادث فرآيندي و
غير فرآيندي بسيار تأثيرگذار بوده و به تبع آن در حفظ و اعتلاي منابع مالي و همچنين نيروهاي انساني خدوم حائز اهميت مي‌باشد.
وی با تأکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به الويت و ارزش‌هاي HSE از سوی سازمان و کارکنان آن، افزود: این منطقه عملیاتی، به‌منظور حفظ و بهبود سلامت جسم و روان کارکنان خود تلاش مي‌نمايد و مؤثرترين اقدام در اين زمينه را  ارتقاي فرهنگ HSE مي‌داند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد