hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آمار کرونا سیستان و بلوچستان دوم مرداد؛ ۱۴ فوتی و ۳۷۳ بستری جدید

آمار کرونا سیستان و بلوچستان دوم مرداد؛ ۱۴ فوتی و ۳۷۳ بستری جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و ۱۴ فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ شنبه دوم مردادماه_ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان ۳۷۳ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۱۴ مورد فوتی ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۸۲۳ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تعداد کل موارد فوت ناشی از کرونا در استان سیستان و بلوچستان به دو هزار و ۸۲ نفر رسیده، تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس، در صورت مشاهده علائم اولیه بیماری، جهت تشخیص به موقع بیماری، نیاز است افراد به نزدیک‌ترین مرکز غربالگری سرپایی کرونا در محل سکونتشان مراجعه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد