hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» اجرا می‌شود؟

حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» اجرا می‌شود؟

برخی شنیده ها حاکی از این است که روز سه شنبه هفته جاری قرار است حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متهم به قتل «غزاله شکور» اجرا شود.
دیده بان ایران: برخی شنیده ها حاکی از این است که روز سه شنبه هفته جاری قرار است حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متهم به قتل «غزاله شکور» اجرا شود.
طی هفته های اخیر ویدیویی از اظهارات پدر و مادر آرمان در برخی رسانه ها منتشر شد که آنها بار دیگر خواستار بخشش فرزندشان از سوی «خانواده غزاله» شدند.
دیماه سال گذشته بود که «ناهید شکوهی» مادر غزاله در روز اجرای حکم اعدام آرمان ضمن دادن یک فرصت یکماهه به خانواده آرمان مدعی شد: «ما فقط و فقط به خاطر دل خودمان و آرامش‌مان این کار را کردیم، نه موج فضای مجازی و پست‌های سلبریتی‌ها. آرمان یک ماه دیگر اعدام خواهد شد. هنگام اجرای حکم، پدر آرمان گریه کرد و گفت خیلی سخت است آدم بداند این آخرین دیدار با فرزندش است. بله، سخت است. اما سخت‌تر از آن، این است که پدر و مادر نتوانند برای آخرین‌بار صدای فرزندشان را بشنوند و او را ببینند و حتی نشانه‌ای از او داشته باشند.»
گفتنی است آرمان عبدالعالی متولد سال ۱۳۷۵ در سن ۱۷ سالگی به اتهام قتل غزاله شکور به زندان رفت و به علت اینکه سن او زیر ۱۸ سال بوده حکم اعدام او اجرا نشد. آرمان در طی سالهای حضور در زندان لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مهندسی پزشکی خوانده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد