hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تارتار: مقابل ماشین سازی باید باهوش باشیم

تارتار: مقابل ماشین سازی باید باهوش باشیم

سرمربی تیم پیکان تهران درباره مصاف فردای شاگردانش در هفته بیست و نهم لیگ مقابل ماشین سازی تبریز صحبت کرد.
مهدی تارتار درباره رویارویی با ماشین سازی اظهار داشت: بازی با ماشین سازی مهم‌ترین بازی فصل ماست و با بچه‌های تیم مفصل صحبت کردم. به اهمیت این سه امتیاز آگاه هستیم و اگر ما بتوانیم به امید خدا در این بازی با احترام به تیم ماشین سازی و هواداران‌شان برنده شویم، شرایط ما در جدول رده بندی خیلی خوب می‌شود.
او ادامه داد: مصمم هستیم و بچه‌ها خیلی باانگیزه هستند، تمام تلاشمان را می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.
تارتار در پاسخ به این سوال که سقوط ماشین سازی به لیگ یک روی روند بازی فردا تاثیر گذار خواهد بود یا خیر، گفت: یک مقدار نگران هستیم و خیلی بابچهوها صحبت کردیم که تیم ماشین سازی درست است که از پرسپولیس پنج گل در یافت کرد اما پیش از دقیقه ۳۰ که اخراجی نداشت بازی پایاپای انجام داد و تجربه پرسپولیس بود که توانستند چنین نتیجه‌ای بگیرند. ماشین سازی بازیکنان جوان و با انگیزه‌‌ای دارد که می‌توانند برای ما خطرناک ظاهر شوند.
سرمربی پیکان اضافه کرد: آقای اکبرپور از دوستان خوب من هستند، ایشان خودشان مهاجم بوده و تیم‌شان هجومی بازی می‌کند و باید به هوش باشیم که غافلگیر نشویم.
او درمورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: محرومی نداریم و یکی دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند که امیدواریم به این بازی برسند.
تارتار در پایان کسب مدال طلای المپیک کاروان ایران در توکیو را هم تبریک گفت و افزود: کسب مدال طلا در رشته تیراندازی را تبریک می‌گویم، افتخار ما ایرانی‌ها هستند و امیدواریم که کسب این مدال‌ها تداوم داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد