hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات قتل در نزاع دسته‌جمعی بیمارستان کوثر سنندج/ بانیان نزاع ابراز ندامت کردند

جزئیات قتل در نزاع دسته‌جمعی بیمارستان کوثر سنندج/ بانیان نزاع ابراز ندامت کردند

قاتل ماجرای نزاع دسته‌جمعی با شمشیر در بیمارستان کوثر سنندج ضمن ابراز ندامت و تأسف به روایت و جزئیات بیشتر این درگیری پرداخته است.
 ماجرای نزاع دسته‌جمعی با شمشیر در بیمارستان کوثر سنندج خبرساز شده و فیلم این نزاع در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و واکنش‌های فراوان و متفاوتی را در پی داشته است.
عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان ظهر امروز درباره جزئیات این ماجرا در جمع خبرنگاران در زندان مرکزی سنندج اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه سی‌ام تیرماه اهالی یکی از روستاهای اطراف سنندج به دلیل اختلافات ملکی با هم درگیر می‌شوند و یکی از آنها زخمی و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شود.
وی افزود: در ادامه این ماجرا، متاسفانه طرفین دعوا به جای دعوت یکدیگر به صلح و آشتی از بستگانشان دعوت می‌کنند که در محل نزاع حاضر شوند و این‌گونه این افراد در بیمارستان کوثر حضور پیدا کرده و این حادثه تاسف‌بار را به وجود می‌آورند.
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: در نزاع بیمارستان که با سلاح سرد بین طرفین دعوا صورت می‌گیرد متاسفانه 12نفر زخمی و یک نفر بعد از انتقال به بیمارستان یکی از استان‌های همجوار فوت می‌کند.
وی گفت: در سر صحنه نزاع دسته‌جمعی در بیمارستان کوثر سنندج تمامی افراد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.
فاتحی در پایان سخنان خود از همه هم استانی‌ها خواست تا اختلافات خود را با مراجعه به مراجع قانونی و قضایی حل و فصل کنند تا دیگر در استان شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
در ادامه قاتلی که باعث فوت یکی از افراد حاضر در نزاع شده بود، اظهار کرد: در طول سی سال عمرم حتی یک بار هم سابقه بازداشت نداشته‌ام.
وی دلیل نزاع را یک اختلاف ملکی قدیمی عنوان کرد و گفت: از همه افرادی که اختلافی دارند تقاضا و خواهش می‌کنم که به وسیله قانون به مشکلاتشان رسیدگی کنند و خودسرانه در پی حل مشکل اقدام نکنند.
این فرد مجرم تصریح کرد: کسی که فکر زندگی باشد نباید کاری انجام دهد که در جایگاهی که من امروز ایستاده‌ام، حضور یابد.
در ادامه یکی دیگر از افرادی که در نزاع حضور داشته و هم‌اکنون در بازداشت پلیس است، گفت: درگیری از یک کینه و اختلاف قدیمی سرچشمه می‌گیرد و از همه مردم خواهش می‌کنم که اگر اختلافی دارند با مراجعه به قانون آن را حل و فصل کنند.
وی با ابراز تأسف و ندامت از برخورد و عملشان افزود: اگر به روز حادثه برگردیم قطعا چنین برخوردی نخواهیم داشت تا منجر به وضعیتی شود که امروز در آن قرار داریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد