hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تربت حیدریه در آستانه قرمز شدن/ تزریق واکسن کرونا به بیش از ۳۵ هزار نفر در تربت حیدریه

تربت حیدریه در آستانه قرمز شدن/ تزریق واکسن کرونا به بیش از ۳۵ هزار نفر در تربت حیدریه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در طول هفته گذشته ابتلا به کرونا در تربت حیدریه سیر صعودی داشته و ۳۴۷ مورد مثبت ابتلا به کرونا ثبت شده است.
غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ، گفت: در یک هفتهٔ گذشته و بر اساس معیار‌های تشخیص قطعی، ۳۴۷ ابتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده است.

او افزود: در آخرین بروزرسانی نرم افزار ماسک تربت حیدریه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های زاوه و مه‌ولات در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۳۵ هزار نفر در تربت حیدریه

الهام بهره‌مند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه آغاز شده و برابر با سند ملی واکسیناسیون در حال انجام است.

او با اشاره به این‌که در حال حاضر جمعیت بالای ۶۰ سال واکسینه می‌شوند افزود: ۶۰ درصد از افراد بالای ۶۰ سال تحت پوشش دانشگاه در شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه برای دریافت واکسن مراجعه نموده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: کسانی که واکسن دریافت می‌کنند اگر دچار عوارضی می‌شوند حتما در سامانه salamat.gov.ir این عوارض را ثبت کنند تا بتوانیم عوارض واکسن را رصد کنیم.

بهره‌مند بیان کرد: افرادی که نمی‌دانند به کجا مراجعه نمایند یا پرونده‌ای در مراکز خدمات جامع سلامت یا پایگاه‌های بهداشت ندارند و تاکنون پیامکی دریافت نکرده‌اند می‌توانند در سایت salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند تا در فاصله کوتاهی پس از ثبت‌نام، همکاران ما با آن‌ها تماس می‌گیرند و برای واکسیناسیون فراخوان می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد