hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش موارد مثبت کرونا در هرمزگان/ویروس دلتا همچنان رو به رشد

افزایش موارد مثبت کرونا در هرمزگان/ویروس دلتا همچنان رو به رشد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: متاسفانه موارد مثبت شناسایی شده در تمام شهرستان‌ها در حال افزایش است.
فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود:  با جان باختن ۱۰ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۵۹۳ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  با بیان اینکه روز گذشته ۲۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۹۶۶ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۲ نفر از آنها وخیم است.
نوروزیان خاطرنشان کرد: در یک هفته گذشته ۱۷درصد در موارد غربالگری افزایش داشته ایم که افزایش ۲۸ درصدی موارد مثبت قطعی کرونا را به همراه داشته است.
وی با اشاره به اینکه افزایش موارد مثبت کرونا نشان دهنده گسترش زیاد ویروس جهش یافته دلتا در استان است، عنوان کرد: در این مدت موارد فوت و بستری کرونا نیز ۷درصد افزایش داشته است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه موارد مثبت شناسایی شده در تمام شهرستان‌ها در حال افزایش است، تصریح کرد: قطعاً مهمترین راه کنترل کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقبال مردم از واکسیناسیون است.
نوروزیان با اشاره به اینکه واکسناسیون عمومی کرونا با روند خوبی در استان در حال انجام است، افزود: همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و این واکسیناسیون برای پیش گیری از ایجاد پیک‌های بعدی کروناست و برای درمان پیکی که در آن هستیم نیست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد