hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به پروژه محور قیدار - ابهر اختصاص یافت

اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به پروژه محور قیدار - ابهر اختصاص یافت

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور قیدار - ابهر اختصاص یافت.
محور قیدار - ابهر یکی از پرحجم‌ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان محسوب می‌شود که طبق آمار پزشکی قانونی آمار تصادفات و کشته‌ها در این محور بر خلاف دیگر محورهای استان، روند "افزایشی" دارد.
نبود آسفالت مناسب، نبود شانه خاکی کافی، نبود علائم جاده‌ای و از همه مهمتر داشتن نقاط حادثه‌خیز سبب شده که این محور به کشنده‌ترین محور استان زنجان محسوب شود.
با اینکه رفع نواقصات این محور مطالبه نخست شهروندان قیداری در سال‌های گذشته بوده ولی متاسفانه به‌دلیل کمبود اعتبار این محور همواره به حال خود رها شده است؛ البرز حسینی نماینده خدابنده در مجلس در سال گذشته انتقادهای زیادی به کمبود اعتبار این محور داشت و معتقد بود مبالغ کم اعتباری کفاف پیمان‌سپاری این محور را نمی‌دهد و باید فکر اساسی برای بهبود وضعیت این محور داشت.
از این رو محمدباقر نوبخت در راستای بازدید پروژه‌های جاده‌های شهرستان خدابنده دوشنبه همین هفته وارد قیدار شد و برای رفع نواقصات این محور اعتباراتی در نظر گرفت.
سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: محور قیدار - ابهر یکی از خطرناک‌ترین محورهای مواصلاتی استان محسوب می‌شود که برای پیمان‌سپاری باید فکری به حال آن می‌شد.
وی افزود: خوشبختانه در سفر نوبخت به این شهرستان اعتبار 50 میلیارد تومانی برای بهبود وضعیت محور قیدار - ابهر در نظر گرفته شد و امیدواریم هرچه سریعتر توسط پیمان‌سپاری این محور بهبود یابد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این شهرستان به جهت قرارگیری موقعیت جغرافیایی یکی از شهرستان‌های مهم شمالغرب کشور محسوب می‌شود چرا که چند استان را به هم متصل می‌کند، گفت: به همین جهت نیازمند اعتبارات بیشتری برای بهبود محورهای مواصلاتی خود است.
وی به تخصیص اعتبار پروژه سلطانیه - قیدار -کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: نوبخت برای تکمیل فاز آخر این پروژه 250 میلیارد تومان اختصاص یافت و امیدواریم این پروژه هم هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد