hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود و خروج در اردبیل ممنوع است

ورود و خروج در اردبیل ممنوع است

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: ورود و خروج تمامی خودرو‌های شخصی از استان اردبیل ممنوع است.
سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با تصمیم ستاد کرونا و با توجه به اعلام رنگ قرمز در شهر اردبیل ورود و خروج خودرو‌ها به شهر اردبیل تا چهارم مردادماه ممنوع است.
او تصریح کرد: به هیچ وجه به مسافران ورودی به اردبیل اجازه تردد به محدوده این شهر داده نمی‌شود و شهروندان اردبیلی نیز حق خروج از محدوده اردبیل را با توجه به رنگ قرمز کرونایی ندارند.
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تا چهارم مردادماه همکاران ما در پلیس راه تلاش می‌کنند تا جلوی خروج خودرو‌ها از محدوده اردبیل و ورود خودرو به این شهر را از سایر مناطق بگیرند.
صفوی افزود: ما در شش نقطه ورودی به شهر اردبیل این اعمال محدودیت‌ها را انجام می‌دهیم که شامل محور اهر – مشگین‌شهر، اردبیل – سرچم، اردبیل – آستارا، اردبیل – اسالم و اردبیل – سراب است که به هیچ وجه به پلاک‌های غیر بومی اجازه ورود به محدوده استان داده نمی‌شود.
او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: چنانچه رانندگان قوانین و مقررات اعلام شده بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها را مراعات نکنند با جریمه‌های سنگین روبه‌رو خواهند شد.
رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال جریمه یک میلیون تومانی در صورت ورود و یا خروج از شهر با رنگ قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی در شهر‌های نارنجی خبر داد و اضافه کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها پلیس تلاش می‌کند تا در کنار ممنوعیت تردد زمینه تردد ایمن شهروندان را در محدوده استان فراهم کند.
صفوی بیان کرد: انتظار می‌رود ترددکنندگان در جاده‌های استان با رعایت قوانین و مقررات از سبقت و سرعت غیرمجاز جلوگیری کرده و به بروز حوادث خطرناک در جاده‌ها کمک نکرده و به نوعی ایمنی و سلامت خود و سایر مسافران را رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد