hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تزریق یک دوز واکسن ایمنی کافی ایجاد نمی‌کند

تزریق یک دوز واکسن ایمنی کافی ایجاد نمی‌کند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تزریق یک دوز واکسن ایمنی کافی ایجاد نمی‌کند، حتی پس از دوز دوم هم ایمنی پس از یک ماه ایجاد می‌شود.
فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۵ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۵۵ نفر رسید.
 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: روز گذشته ۲۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۸۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.
وی ادامه داد: از مجموع بستری ها، ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.
نوروزیان با اشاره به اینکه تزریق یک دوز واکسن ایمنی کافی ایجاد نمی‌کند، حتی پس از دوز دوم هم ایمنی پس از یک ماه ایجاد می‌شود، اظهار کرد: افراد پس از دریافت واکسن استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و رعایت شیوه نامه بهداشتی را همچنان رعایت کنند.
وی با اشاره به اینکه با کاهش استفاده از ماسک در جامعه روبه رو هستیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ۷۰ درصد جامعه واکسینه نشده باشند نمی‌توانیم به راحتی و بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه حضور یابیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد