hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شنبه 26 تیرماه انجام شد؛ آبرسانی سیار از طریق 8 تانکر در استان اصفهان

شنبه 26 تیرماه انجام شد؛ آبرسانی سیار از طریق 8 تانکر در استان اصفهان

بیمارستان غرضی، خیابان رباط در شهر اصفهان، شهرک سیمرغ در دولت آباد، روستاهای مناطق زیار و محله مینا دشت فلاورجان روز گذشته توسط تانکرهای سیار آبرسانی شدند.

با هدف به حداقل رساندن مشکلات مردم در زمان کاهش شدید فشار آب، عملیات آبرسانی سیار به مناطق مختلف شهر اصفهان همچنان ادامه دارد.
به گفته مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، روز شنبه 26 تیر ماه جاری، 68 هزار لیتر آب از طریق 8 تانکر سیار در سطح استان اصفهان توزیع شد.
عباس عباسی خاک گفت: بیمارستان غرضی، خیابان رباط در شهر اصفهان، شهرک سیمرغ در دولت آباد، روستاهای مناطق زیار و محله مینا دشت فلاورجان روز گذشته توسط تانکرهای سیار آبرسانی شدند.
وی افزود: روز گذشته در منطقه چهارشهر اصفهان یک تانکر با حجم 17 هزار لیتر و در منطقه پنج یک تانکر با حجم 6 هزار لیتر فرایند آبرسانی سیار انجام دادند.
مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان در خصوص آبرسانی سیار در روستاهای اصفهان گفت: چهار روستای راشنان، اسپارت، یفران و حسین آباد از توابع شهر زیار، از طریق چهار تانکر با حجم 24 هزار لیتر به صورت سیار آبرسانی شدند.
عباسی خاک ادامه داد: همچنین روز گذشته توسط یک تانکر با حجم 6 هزار لیتر محله مینادشت فلاورجان و یک تانکر با حجم 15 هزار لیتر شهرک سیمرغ در دولت آباد آبرسانی سیار انجام شد.
اضافه می شود به دلیل کاهش دما تا 37 درجه سانتی گراد و تقویت فشار شبکه آبرسانی، در روز شنبه 26 تیر ماه جاری مناطقی که با قطع و کاهش فشار آب مواجه شدند بسیار کاهش یافت و قابل مقایسه با روزهای قبل از آن نبود.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد