hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کرونا تمام نشده، خطر جدی است

کرونا تمام نشده، خطر جدی است

ابول نژادیان گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس و آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان، ۱۰ درصد افزایش یافت.
فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی در خوزستان طی روز‌های اخیر حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.
او افزود: اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جزو برنامه‌های اصلی قرار ندهیم، در ۲ هفته آینده خوزستان وارد پیک جدیدی خواهد شد.
ابول نژادیان با بیان اینکه میزان مراجعه به مراکز منتخب بهداشتی در خوزستان افزایش یافته است و معمولا ۲ هفته پس از افزایش مراجعه بیماران کرونایی، میزان بستری‌ها افزایشی می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه بهداشت، همزمان با پیگیری رعایت نکات بهداشتی، کار واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشت: طی ۲ روز گذشته همکاران ما در مراکز تجمیعی همه شهر‌های خوزستان، با سرعت در حال واکسیناسیون گروه‌های هدف هستند، بسیاری از خوزستانی‌ها بدون ثبت نام در این سامانه، به مراکز مراجعه می‌کنند که این موضوع باعث شکل گیری تجمع در مراکز تزریق واکسن و انتشار بیماری می‌شود.
ابول نژادیان به شناسایی ۱۰ نمونه سوش جهش یافته دلتا در خوزستان اشاره کرد و گفت: ۷ مورد از این نمونه‌ها در استان و ۳ مورد در مرز عراق شناسایی شد که از ورود آن‌ها به کشور جلوگیری شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد