hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > تعطیلی مدارس چادگان، فریدونشهر، فریدن در مقطع دبستان

تعطیلی مدارس چادگان، فریدونشهر، فریدن در مقطع دبستان

بارش گسترده برف در مناطق غربی استان باعث تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی مدارس در شهرستان‌های چادگان، فریدونشهر و فریدن در روز سه‌شنبه شد.

بارش گسترده برف در مناطق غربی استان باعث تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی مدارس در شهرستان‌های چادگان، فریدونشهر و فریدن در روز سه‌شنبه شد.
به گزارش فارس از اصفهان،پس از ورود سامانه بارشی به استان و فعالیت گسترده به ویژه در مناطق غربی استان، بارش برف در این مناطق باعث بروز کندی و اختلال در رفت و آمده شده و مشکلاتی را برای شهروندان این مناطق به وجود آورده است.
بر اساس اعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چادگان، کلیه مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه 25 دی‌ماه تعطیل خواهد بود.
مدارس این شهرستان امروز نیز در نوبت عصر تعطیل اعلام شده بود.
بنا بر اعلام اداره آموزش و پرورش فریدون‌شهر نیز با توجه به بارش برف سنگین در این شهرستان فردا سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی فریدون‌شهر تعطیل است.
بنا بر اعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان  فریدن نیز با توجه به بارش برف  و لغزندگی معابر روستایی در این شهرستان فردا سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه مدارس مقاطع ابتدایی و  متوسطه اول روستایی شهرستان فریدن تعطیل است.
بنا براعلام امور آموزش و امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی فریدن هم امتحان‌های ساعت هشت صبح فردا ۲۵دی به علت بارش برف و یخبندان با دو ساعت تأخیر در "ساعت ١٠:٣٠" برگزار و بقیه امتحانات در ساعت اعلام شده خود برگزار می‌شود.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویین میاندشت نیز اعلام کرد که تمامی مدارس این شهرستان در روز سه‌شنبه دایر خواهند بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد