hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعلام اسامی ۱۰ گزینه شهرداری تهران تا پایان هفته

اعلام اسامی ۱۰ گزینه شهرداری تهران تا پایان هفته

عضو منتخب شورای شهر تهران با اشاره به آغاز فرآیند بررسی سوابق گزینه‌های تصدی شهرداری تهران گفت: تا پایان هفته اسامی ۱۰ گزینه شهرداری تهران اعلام می‌شود.
مهدی چمران عضو منتخب شورای شهر تهران ؛ درباره آخرین رایزنی‌ها و جلسات بررسی گزینه‌های  تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: این جلسات از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و به صورت فشرده ادامه دارد و قرار است در این هفته نیز این جلسات ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به کاهش تعداد گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر تعداد این افراد به 25 الی 26 نفر رسیده است، بر همین اساس گزینه‌ها براساس شاخص‌های تدوین شده مورد بررسی و نظرخواهی از سوی منتخبین قرار می‌گیرند.
عضو منتخب شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه گزینه‌هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد.
چمران در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از افراد به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد گفت: براساس تصمیم اخذ شده 10 نفر از گزینه‌ها به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد و تا پایان هفته این 10 نفر مشخص خواهند شد.
وی اضافه کرد: در ادامه 10 نفری که به مرحله بعدی راه پیدا کنند باید برنامه‌های خود را برای حضور در شهرداری تهران در اختیار منتخبین قرار بدهند و در ادامه نیز از این 10 نفر 3 نفر انتخاب و در مرحله نهایی قرار خواهند گرفت.
عضو منتخب شورای شهر تهران ادامه داد: با مشخص شدن 3 نفر از گزینه نهایی شهرداری تهران این 3 نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت شهردار تهران از بین این 3 نفر مشخص می‌شود.
چمران همچنین درباره اسامی که به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری تهران مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: این اسامی گمانه‌زنی رسانه‌ای است و هنوز در این زمینه افراد خاصی مشخص نشدند و باید منتظر ماند تا پایان هفته نتیجه آن مشخص شود.
وی همچنین درباره زمان آغاز فعالیت شورای ششم نیز گفت: در این زمینه نیز به احتمال قوی اواسط مردادماه آغاز رسمی شورای ششم خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد