hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رکود کمتر معاملات مسکن در جنوب تهران

رکود کمتر معاملات مسکن در جنوب تهران

 واسطه‌های ملکی در مناطق نیمه جنوبی شهر تهران در عین حال عنوان می‌کنند برخلاف رکود کمتر در بازار خرید و فروش املاک میان سال، بازار خرید و فروش املاک کلنگی رونق ندارد.
فعالان و واسطه‌های ملکی جنوب تهران از کاهش عمق رکود در معاملات خرید و فروش ملک در چند هفته اخیر خبر می‌دهند.
به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، اگرچه مشاوران املاک و فعالان بازار مسکن در نیمه شمالی شهر تهران به ویژه در دو منطقه مصرفی چهار و پنج از بی‌رونقی معاملات مسکن طی ماه‌های ابتدایی سال جاری و همین‌طور هفته‌های اخیر خبر می‌دهند، اما مشاوران املاک در نیمه جنوبی شهر تهران عنوان می‌کنند: حجم فایل‌ها و خرید و فروش‌های انجام شده نسبت به سال گذشته با افزایش نسبی مواجه بوده است.


آنها با توجه به ویژگی فایل‌های معامله شده می‌گویند بخش زیادی از متقاضیان خرید مسکن که اکنون در حال معامله و خرید ملک در این مناطق هستند مربوط به گروه متقاضیان تبدیل به احسن هستند. یعنی افرادی که ملک فعلی خود را فروخته و آن را به آپارتمانی با زیربنای بیشتر یا دارای امکانات بیشتر تبدیل می‌کنند.
به گفته آنها گروهی از متقاضیان خرید مسکن که اکنون به بازار برگشته‌اند حاضر به معامله با هر قیمت پیشنهادی از سوی فروشندگان نیستند. ضمن آنکه آنها ترجیح می‌دهند به دلیل قیمت پیشنهادی بالای آپارتمان‌های نوساز، به خرید آپارتمان‌های با عمربنای بیشتر اقدام کنند تا به این ترتیب ملکی به قیمت رسیده را خریداری کرده باشند. واسطه‌های ملکی در مناطق نیمه جنوبی شهر تهران در عین حال عنوان می‌کنند برخلاف رکود کمتر در بازار خرید و فروش املاک میان سال، بازار خرید و فروش املاک کلنگی رونق ندارد.
رکود کمتر معاملات مسکن در جنوب تهران









امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد