hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد بستری های کرونایی در اصفهان رو به افزایش است

تعداد بستری های کرونایی در اصفهان رو به افزایش است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: تعداد بستری های ناشی از بیماری کووید- ۱۹ در بیمارستان های استان اصفهان در حال افزایش است.
حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان عصر دیروز در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: در حال حاضر چهار شهرستان اصفهان، اردستان، کاشان و خمینی شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد بستری‌ها در استان رو به فزونی است.

او افزود: روزانه بیش از یکصد نفر و تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و از تعداد کل افرادی که تست می‌دهند پاسخ ۴۲ درصد  آن‌ها مثبت اعلام می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در باره روند واکسیناسیون در استان تصریح کرد: تاکنون ۷ درصد از کل جمعیت استان و جمعیتی بالغ بر ۳۹۸ هزار نفر واکسن دریافت کرده اند.

او همچنین از تخصیص سهمیه بیشتر واکسن به اصفهان پس از ورود به کشور خبر داد و گفت: مقدمات تجهیز واکسیناسیون در استان در حال بررسی است.

غلامی همچنین با اشاره به تشدید اعمال محدودیت‌های طرح جامع هوشمند و به جریان افتادن آب زاینده‌رود در اصفهان از مردم خواست تا به بوستان‌های حاشیه این رودخانه هجوم نیاورند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تجمع در حاشیه زاینده رود و بوستان‌ها مقدمه شروع انتشار کروناست؛ مراجعه مردم به این نقاط باید در حد پیاده و عبوری باشد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان بیان داشت: یکی از اقدامات مهم استان در ادارات رعایت یک سوم حضور پرسنل در شهر‌های قرمز و دوسوم دورکاری و در شهر‌های نارنجی ۵۰ درصد دورکاری و ۵۰ درصد حضوری است.

او همچنین تاکید کرد: به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا دستور داده شده است تا رستوران‌های بیرون بر، چایخانه ها، نمایشگاه‌ها و تالار‌ها به مدت ۲ هفته تعطیل شوند.

غلامی در پایان از تشکیل ستاد شهرستانی اعیاد پیش روی غدیر و قربان و به ویژه  ایام محرم خبر داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد