hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دادگر: سرپرستی من در فدراسیون تیراندازی منع قانونی ندارد

دادگر: سرپرستی من در فدراسیون تیراندازی منع قانونی ندارد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: دوره سرپرستی من بر فدراسیون تیراندازی بین ۳ تا ۶ ماه است و منع قانونی هم ندارد.
علی دادگر در خصوص بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی جزو فدراسیون‌هایی است که تعداد سهمیه زیادی به دست آورده  و در ادامه بازدیدهای وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نوبت به فدراسیون تیراندازی رسید و با تیراندازان اعزامی به المپیک دیدار کردند.
 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در یک سال و نیم گذشته درگیر کرونا بودیم و اعزام‌ها تعطیل شده بود و ویزایی از سوی کشورهای اروپایی صادر نمی‌شد، تمرینات را به صورت آنلاین برگزار کردیم سپس اردوها را به صورت مستمر ادامه دادیم اما  فشنگ مورد نیاز در دسترس نبود.
در مجارستان هم فشنگ‌ خوب داشتیم هم‌تجهیزات به روز شد
رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: خوشبختانه از اردیبهشت تا امروز 2 اعزام به مجارستان و کرواسی داشتیم و هم اردوهای خوبی را برگزار کردیم و هم به مهمات مناسب دسترسی داشتیم و سلاح‌های‌مان به روز شد. به علاوه در در جام جهانی کرواسی و قهرمانی اروپا حاضر شدیم و بچه ها خود را محک زدند.
وی در خصوص آمادگی تیراندازان گفت: خوشبختانه بچه‌ها در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند. در تپانچه نفر اول رنکینگ جهانی یعنی جواد فروغی از ایران است و در تفنگ بادی فاطمه کرم زاده در رده دوازدهم قرار دارد. اوضاع خوب است و امیدوارم همین نتایجی که در مسابقات اخیر به دست آمده است در توکیو تکرار شود و دل مردم شاد شود.
اگر نتایج اخیر تیراندازان در المپیک‌تکرار شود، مسرت‌بخش است
وی در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی‌ای از عملکرد تیراندازان در المپیک دارید،گفت: نه من و نه هیچ یک از بچه‌های تیراندازی نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم چرا که نمی‌خواهیم سطح توقعات را بالا ببریم. بعلاوه در این رشته اظهار نظر کردن کار سختی است چون فراز و نشیب‌های زیادی دارد. جواد فروغی در مسابقات اخیر دو مدال طلای جهان را به دست آورده که کار بسیار بزرگی است. فاطمه کرم‌زاده هم به عنوان نفر اول تفنگ بادی به فینال راه پیدا کرد. اگر این نتایج در المپیک تکرار شود مطمئناً مسرت بخش خواهد بود.
فروغی ذهن خود را مدیریت می‌کند
دادگر در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای دارید تا در این روزها فشار روانی کمتری روی جواد فروغی باشد، گفت: من اعتقاد ندارم که فشار زیادی روی این ورزشکار است. او ورزشکاری خود ساخته و با روحیه بالا است و ذهن خود را مدیریت می‌کند. ما از هر لحاظ برای بچه‌ها سنگ تمام گذاشتیم و روانشناس، ماساژور و دکتر تغذیه در اختیار دارند. فکر نمی‌کنم فروغی نگرانی از بابت حواشی داشته باشد.
با یک پله نزول سرپرست شدم
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص سرپرستی فدراسیون تیراندازی یادآوری کرد: با یک پله تنزل سرپرست فدراسیون تیراندازی شدم. البته بعد از چهار سال خدمت این امر طبیعی بود وزیر ورزش اعتماد کردند و من را سرپرست انتخاب کردم و امیدوارم وظایف را به خوبی انجام دهم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما به عنوان سرپرست منع قانونی ندارد گفت: منع قانونی ندارد. دوره سرپرستی نیز بین 3 تا 6 ماه است.
فشنگ در حد انجام تمرینات تامین شده است
دادگر در خصوص تفاهم‌نامه با مجارستان برای برگزاری اردو در این کشور یادآوری کرد: در گذشته برای اردوها و دسترسی به مهمات به آلمان می رفتیم اما سختی گیری های این کشور باعث شد تا از مسیر مجارستان اقدام کنیم. مجارستان مربیان خوب دنیا مانند لازلو و چاگا را دارد و به مهمات هم دسترسی داریم و کشور ارزانی نیز هست و از این لحاظ کشور خوبی است.
رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا مهمات به میزان کافی وارد شده است، تصریح کرد: در حد تمرینات فشنگ تامین شده و دغدغه ای در مورد مهمات نداریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد