hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهرستان بردسکن پیشتاز در پویش مردمی من هم یک جنگلبانم

شهرستان بردسکن پیشتاز در پویش مردمی من هم یک جنگلبانم

شهرستان بردسکن در پویش مردمی من هم یک جنگلبانم پیشتاز است.
مشهدپایگاه خبری رویداد ایران-سرپرست اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان بردسکن افزود: پویش من هم یک جنگلبانم در آستانه برگزاری جشنواره ای که به این مناسبت بصورت کشوری برگزار خواهد شد یک دعوت همکاری از اقشار مختلف جامعه می باشد تا بدین وسیله دستان شجاع و زحمتکش جنگلبانان در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی تجدید شونده را به گرمی و صمیمیت بفشاریم و با یک صدایی سهم کوچک خود را در حفاظت از این نعمات الهی ادا کنیم.
حمیدرضا اقبالی گفت: این جشنواره با هدف پاسداشت تلاش های غرورآفرین جنگلبانانی است که در دورافتاده ترین و سخت ترین اقلیم های متنوع کشورمان برای عرصه های منابع طبیعی شجاعانه تلاش می کنند.
وی خاطر نشان کرد این جشنواره بصورت هماهنگ در مرداد ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می گردد.
وی افزود: این جشنواره در 5 بخش شامل انتخاب جنگلبان نمونه،گرامیداشت ایثارگران منابع طبیعی ، انتخاب جنگلبان افتخاری نمونه ، همیار طبیعت محافظ نمونه ، و خانواده و افتخار برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن ادامه داد نتیجه این پویش منجر به مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد تاکنون بیش از 2000 نفر در این پویش شرکت نموده اند که همچنان ادامه دارد.
اقبالی گفت یکی از روش ها و شیوه ها تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی و استفاده مطلوب از فضای مجازی ، حضور فعال در چنین پویش هایی ملی ، منطقه ای و محلی می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد