hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران

مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران

اجاره خانه در شرق و غرب تهران تقریبا یکسان است. اگر دو منطقه حکیمیه و دریاچه چیتگر را در شرق و غرب پایتخت درنظر بگیریم، مستاجران این دو محله هر ماه به ترتیب ۱۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان اجاره کامل می‌پردازند.
 آگهی‌های آنلاین این روز‌ها رونق خوبی پیدا کرده‌اند و بسیاری از معاملات به کمک همین آگهی‌ها صورت می‌گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم‌های مربوط به خرید مسکن در اصفهان، اجاره خانه‌های غرب و شرق تهران و خودرو‌های صفرکیلومتر و کارکرده را بررسی می‌کنیم؛ آگهی‌هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده‌اند.

اجاره‌خانه در غرب تهران چقدر است؟

متوسط نرخ اجاره کامل یک مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز ۸۰ متری، حوالی دریاچه چیتگر ۱۳۳ هزار تومان است. این رقم در مرزداران به ۱۸۵ هزار تومان می‌رسد. اگر دو نفر قصد داشته باشند در این دو محله اجاره نشینی را تجربه کنند، باید ماهانه به ترتیب ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کنار بگذارند.


مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران

شرق تهران با چه بودجه‌ای می‌توان اجاره‌نشین شد؟

متوسط نرخ اجاره نشینی در شرق تهران تقریبا برابر با عدد و رقم‌های مناطق غربی پایتخت است. مثلا مستاجران محله‌های حکیمیه و پیروزی همان مبلغی که ساکنان حوالی دریاچه چیتگر می‌پردازند، هزینه می‌کنند. بررسی‌های سایت دیوار نشان می‌دهد که در مناطق شرقی تهران، نرخ اجاره خانه در منطقه تهرنپارس غربی بیشترین افزایش را طی یک هفته گذشته داشته است. صاحب خانه‌های این منطقه ظرف یک هفته شش درصد به مبلغ اجاره خانه‌ها اضافه کرده اند.
مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران

قیمت مسکن در اصفهان

شاهین شهر از توابع استان اصفهان است و ظرف چند روز اخیر هر مترمربع آپارتمان مسکونی در این منطقه ۱۰ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان آگهی شده است. اگر اصفهانی‌ها بخواهند در منطقه‌ای مثل بزرگمهر صاحب خانه شوند، باید دو و نیم برابر شاهین شهر پول بپردازند. در بزرگمهر هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.
مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران

اصفهانی‌ها چقدر اجاره خانه می‌پردازند؟  

فولادشهر ۲۵ کیلومتر با جنوب شرق اصفهان فاصله دارد و اجاره بهای کامل یک آپارتمان ۸۰ متری دو تا پنج سال ساخت در این منطقه یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است. در محله اشراق که از مناطق مرکزی این شهر است، اجاره همین آپارتمان حدود چهار میلیون و ۹۶۰ هزار تومان هزینه دارد.
مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران

ارزان‌ترین خودرو‌های صفرکیلومتر بازار

پراید صندوقدار همچنان ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار است. طبق آگهی‌های سایت دیوار فروشنده‌های این خودرو به طور میانگین ۱۲۴ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان برای فروش این محصول قیمت گذاشته اند. رقم ۲۰۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی سمند LX هم نشان می‌دهد که این خودرو طی یک هفته گذشته بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است.
مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران

قیمت ارزان‌ترین خودور‌های کارکرده در بازار

پراید هاچ‌بک یا همان ۱۱۱، با ۱۰ هزارکیلومتر کارکرد و محصول سال ۹۷، چیزی حدود ۱۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در سایت دیوار خرید و فروش شده است. این قیمت ظرف یک هفته تقریبا ۰/۸ درصد افزایش داشته و معادل دو سال حقوق یک کارگر است.
مقایسه اجاره‌خانه در شرق و غرب تهران
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد