hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت سینماهای مشهد در گرو تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا است

فعالیت سینماهای مشهد در گرو تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا است

رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فعالیت سینماهای مشهد در گرو تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی است.
حجت طباطبایی ظهار داشت: مشهد از روز گذشته از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته و این مهم شرایط سالن های سینما را که به تازگی پس از یک دوره طولانی تعطیلی و کسادی کسب و کار، جانی دوباره گرفته بودند، دستخوش تغییراتی قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: ابتدا عنوان شد سازمان سینمایی مسئولیت تعطیلی یا عدم تعطیلی سالن‌های سینما در شرایط کرونایی را برعهده مدیران سینما گذاشته اما پس از آن سازمان سینمایی اعلام کرد هر استان با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد فعالیت سینما در شرایط قرمز کرونایی تصمیم گیری کند.
رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این راستا پس از تغییر شرایط مشهد از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز کرونایی مکاتبه لازم با ستاد استانی مقابله با کرونا انجام شده و در انتظار پاسخگویی این ستاد هستیم.
وی افزود: ابتدا سینماها در گروه سوم طبقه بندی مشاغل مشمول تعطیلی قرار داشتند که با پیگیری‌های بسیار در گروه دوم قرار گرفتند و در مدتی که مشهد در شرایط نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار داشت، سالن‌های سینما در این شهر فعال بود و فروش فوق العاده داشتند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد