hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > هدیه اسنپ به علاقمندان جشنواره موسیقی فجر

هدیه اسنپ به علاقمندان جشنواره موسیقی فجر

اگر از طرفداران دوآتشه موسیقی و یک موزیک‌باز حرفه‌ای هستید که از هر فرصتی برای شرکت در اجرای خواننده محبوبتان دریغ نمی‌کنید، اسنپ برای شما هدیه‌ای ویژه در نظر دارد.
ما برای رونق‌بخشیدن به مهمترین رویداد موسیقی کشور حامی سی‌و‌سومین دوره جشنواره موسیقی فجر شده‌ایم و در نظر داریم حمل‌ونقل شما را به مکان‌های اجرای این جشنواره آسان‌تر کنیم. این یعنی شما می‌توانید با وارد کردن کد fajr33 از سی درصد تخفیف (تا سقف چهارهزار تومان) برای رفت‌وآمدهای ویژه جشنواره استفاده کنید. این کد برای استفاده در ۲ سفر معتبر است.
فرقی نمی‌کند که طرفدار کدام سبک و مدل موسیقی باشید، از پاپ تا سنتی، از اجرای ارکستر فیلارمونیک تا ارکستر سمفونیک، در جشنواره موسیقی فجر می‌توانید سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید و اجرای گروه‌های ایرانی و خارجی بنام در این عرصه را از نزدیک ببینید و بشنوید.
جشنواره امسال از بیستم تا سی‌ام دی در سالن‌های برج‌های میلاد و آزادی، تالارهای وحدت و رودکی، نمایشگاه بین‌المللی تهران و بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران برگزار می‌شود.
این برای بار اول نیست که اسنپ از رویدادهای مربوط به حوزه موسیقی حمایت می‌کند، قبل‌تر هم اسنپ از فعالیت‌های هنری گروه‌هایی چون بمرانی، دال، داماهی و … با اعطای کد تخفیف و پخش اعلان‌های مربوط به اجراهای مختلف در داخل خودروهایش، حمایت کرده بود.
امیدواریم سفر خوبی با اسنپ به مقصدهای جشنواره داشته باشید و از کنسرت موسیقی خواننده مورد علاقه‌تان لذت ببرید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد