hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > اسنپ، حامی طلایی نمایشگاه کار ایران

اسنپ، حامی طلایی نمایشگاه کار ایران

اسنپ حامی طلایی اولین دوره از نمایشگاه کار ایران شد و از ۳ تا ۵ اسفند در این رویداد حضور دارد.گروه منابع انسانی اسنپ به نمایندگی از خانواده این سامانه در نمایشگاه کار ایران میزبان کارجویان خواهند بود.
 چنانچه مایلید کار در یک کسب‌وکار جوان با میانگین سنی ۲۶ سال را تجربه کنید، می‌توانید به غرفه اسنپ سر بزنید و رزومه خود را در اختیار تیم منابع انسانی ما قرار دهید. اسنپ در مدت برگزاری نمایشگاه کار ایران جهت تسهیل رفت‌وآمد بازدیدکنندگان این نمایشگاه یک کد تخفیف ۵۰ درصدی (تا سقف ۴هزار تومان) از مبدا یا به مقصد بوستان گفت‌وگو در نظر گرفته است. برای استفاده از این تخفیف کافی است عبارت snp-job را در بخش «کد تخفیف؟» وارد کنید.
ما همواره به دنبال جذب نیروهای باهوش، با استعداد و سختکوش هستیم و با آغوش باز از چنین افرادی استقبال می‌کنیم. بخش‌ها و تیم‌های مختلفی در اسنپ پذیرای نیروهای جوان و در عین حال کارآزموده هستند که فهرست آن را می‌توانید در صفحه «فرصت‌های شغلی» سایت اسنپ مشاهده کنید.
برای دیدار با تیم منابع انسانی اسنپ کافی است در زمان برگزاری نمایشگاه به آدرس تهران، بزرگراه چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) مراجعه کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد