hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > چهار هفته‌ی اسفند با جوایز ارزنده آغاز شد

چهار هفته‌ی اسفند با جوایز ارزنده آغاز شد

اسفند همواره برای اغلب ما حال و هوای خاص و خاطره‌انگیزی دارد. با نزدیک شدن به سال نو تکاپوی‌مان برای انجام کارهای آخر سال و رفت‌وآمدمان بیشتر از همیشه می‌شود. از آنجایی که اسنپ امروز به یکی از اصلی‌ترین راهکارهای حمل‌ونقل شهری تبدیل شده است، برای خدمت‌رسانی مناسب به مردم در شب عید، کمپین «۴ هفته‌ی اسفند با عیدی اسنپ» را در نظر گرفته‌ایم، تا به این شکل بتوانیم علاوه بر تقدیر از کاربران راننده پُر کارمان، خدمات حمل‌ونقلی مناسبی را ارائه دهیم.
در طول مدت این طرح هر هفته به کاربران راننده جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت. هر سفر موفق کاربران راننده، یک امتیاز محسوب می‌شود و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی هفتگی را بالاتر می‌برد. در‌ انتهای ماه نیز کاربرانی که بیشترین تعداد سفر موفق را به انجام رسانده باشند جوایز ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.
از جمله جوایز این کمپین می‌توان به خودروی ام‌وی‌ام X22، خودروی ۲۰۶، هزینه هتل و بلیت سفر به کیش با سه همراه، سکه بهار آزادی و جوایز ارزنده دیگر اشاره کرد. گفتنی است که کمپین «۴ هفته‌ی اسفند با عیدی اسنپ» در هر شهر به تفکیک انجام می‌شود و جوایز و شرایط خاص خود را دارد.
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “چهار هفته‌ی اسفند با عیدی اسنپ” مراجعه کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد