hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > خوش‌‌سفر باشید و جایزه بگیرید

خوش‌‌سفر باشید و جایزه بگیرید

یک خبر خوب برای مسافران خوش‌سفر اسنپ که ترجیح می‌دهند سفرهای بین‌شهری خود را با قطار انجام دهند. اسنپ و بن‌‌ریل، برای خلق تجربه‌ی خوشایند سفر، کمپین مشترکی را به نام #خوش_سفر در نظر گرفته‌اند.

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم بلیت قطار خود را از بن‌ریل تهیه کنید. شاید شما مسافر خوش‌شانس کوپه‌ی اسنپی بن‌ریل باشید. از ۲۰ مرداد تا ۲۰ آذر فرصت دارید با قطار اسنپی بن‌ریل عکس بگیرید و آن را به صورت عمومی در شبکه‌ی اجتماعی خود با هشتگ #خوش_سفر به اشتراک بگذارید و برنده‌‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی این کمپین شوید.
جوایز ویژه‌ی قرعه‌کشی #خوش_سفر:
۲ بلیت قطار رفت‌وبرگشت به مشهد
۳ میلیون ریال اعتبار اسنپ
سفر به سبک اسنپ و بن‌ریل
اسنپ سعی می‌کند تا علاوه بر رفع دغدغه‌ی جای پارک و معضل ترافیک با کاهش استفاده از خودروی شخصی در کاهش آلودگی هوا اثرگذار باشد. سفر با قطار هم به عنوان یکی از اصلی‌ترین راهکارهای حمل‌ونقلی برای کاهش آلودگی‌های محیط زیستی محسوب می‌شود. این هدف مشترک اصلی‌ترین انگیزه‌ی این دو شرکت برای قرار گرفتن در کنار یکدیگر و همکاری‌شان است و امیدواریم با کمک شما بتوانیم قدم مثبتی در مسیر احترام به محیط زیست برداریم.
خاطره متفاوت از سفر با قطار اسنپی بن‌ریل
در همکاری اسنپ و بن ریل یک واگن قطار غزال تهران-مشهد در اختیار اسنپ قرار گرفته و فضای داخلی و بیرونی آن با همکاری و هم‌فکری تیم بن‌ریل برندد شده است.
از آنجایی که سفر با قطار معمولا زمان بیشتری را نسبت به سایر سیستم‌های حمل‌ونقلی به خود اختصاص می‌دهد، تصمیم گرفتیم با قرار دادن بازی منچ و مارپله‌‌ای، با قوانین اسنپی، فضای شاد و سرگرم‌کننده‌ای در کوپه‌ی قطار به وجود آوریم و محیطی فراهم کنیم تا مسیر رسیدن به مقصد به شیرینی و لذت سپری شود. امیدواریم که با مشارکت در این کمپین بتوانید سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری شاد و مفرحی را تجربه کنید و برنده‌ی خوش‌شانس جوایز ما باشید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد