hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برگزاری وبینار آموزشی مدیریت مصرف بهینه آب همزمان با هفته صرفه جویی در آبفای استان اصفهان

برگزاری وبینار آموزشی مدیریت مصرف بهینه آب همزمان با هفته صرفه جویی در آبفای استان اصفهان

وبینار آموزشی با موضوع ” نقش بانوان در مدیریت مصرف بهینه آب” به همراه راهکارهای رفتاری و ابزاری برگزار شد

وبینار آموزشی “مدیریت مصرف بهینه آب” همزمان با هفته صرفه جویی، با همکاری روابط عمومی و مشاور امور بانوان آبفای استان اصفهان برگزار شد.
هفته اول تیرماه، هفته مدیریت مصرف بهینه آب و برق، نام گذاری شده و روز یکم تیرماه با عنوان مدیریت مصرف آب، برق و خانواده است، با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است.
بر این اساس، وبینار آموزشی با موضوع ” نقش بانوان در مدیریت مصرف بهینه آب به همراه راهکارهای رفتاری و ابزاری برگزار شد و بیش از 300 نفر از نمایندگان بانوان در دستگاه های اجرایی، نمایندگان بانوان در محلات، سمن های بانوان و بانوان عضو فرهنگسراهای شهرداری اصفهان، در این وبینار شرکت کردند.
رییس خانه فرهنگ آب شرکت آبفای استان اصفهان و مدرس این وبینار با اشاره به نقش مهم زنان در اداره امور خانواده، گفت: پرورش نسل آینده و تربیت فرزندان بر عهده زنان است و در واقع آنان عامل اصلی انتقال فرهنگ در زمینه مصرف درست آب به نسل های آینده هستند.
زهره تشیعی افزود: زنان به دلیل آن که در منزل بیشتر از اعضای دیگر خانواده با آب سر و کار دارند، می توانند مجری تغییر فرهنگ مصرف آب در جامعه باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد