hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > فیلم شبکه کیش چه بود؟

فیلم شبکه کیش چه بود؟

ساعاتی است تصاویری در شبکه مجازی در میان کاربران دست به دست می شود که عنوان آن پخش صحنه غیر اخلاقی در شبکه کیش است. ساعاتی پس از این حاشیه ها خبری مبنی بر اخراج کارمندان و مسئولان شبکه استانی هرمزگان برروی برخی سایت ها و کانال های تلگرامی منتشر شد.

فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد یکی از فیلم های جکی چان که با زبان اصلی در یک ال سی دی در حا پخش است و کاربری از این صحنه ها با گوشی موبایل فیلمبرداری کرده است. البته بعید است که فیلم سانسور نشده جکی چان که دارای صحنه های غیر اخلاقی و زننده است از صدا و سیما پخش شده باشد اما تا این لحظه هیچ منبع آگاهی در واکنش به خبر پخش صحنه های غیر اخلاقی در تلویزیون کیش واکنش نشان نداده است.
در همین راستا بهروز اکرمی معاون سیاسی استانداری هرمزگان گفته است موضوع فیلم جنجالی شبکه کیش در دست پیگیری است و در حال بررسی صحت و سقم ماجرا هستیم. نقل قولی که ابتدا یکی از خبرگزاری ها آن را منتشر کرد. 
اما سوالی که در ذهن مطرح می شود این است که کسی که در لحظه پخش فیلم مستهجن در صدا و سیمای مرکز کیش از صفحه تلویزیون فیلم برداری کرده است،احتمالا از این اتفاق باخبر بوده و آمادگی ضبط فیلم را داشته است. همین موضوع باعث می شود که کمی نسبت به شایعه پخش صحنه دار فیلم در شبکه کیش کاملا بی اساس باشد و صرفا محتوایی غیر قابل استاد است.
برای اطلاعات بیشتر روی باکس زیر کلیک کنید.
 
فیلم کیش شبکه کیش
امتیاز: 1.8 (از 5 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد