hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > گالری عکس > نمایشگاه «فصل کارتون یک» در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد

نمایشگاه «فصل کارتون یک» در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد

 نمایشگاه «فصل کارتون یک» با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد.

مجتبی شاهمرادی، رئیس حوزه هنری استان اصفهان در آئین آغاز به کار نمایشگاه مسابقه فصل کارتون یک که با موضوع وعده و وعید و وعده‌های تو خالی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای وظایف حوزه هنری استان اصفهان در راستای توجه به هنرهای تجسمی برگزار شده است، اظهار داشت: باید توجه داشت که خانه کاریکاتور اصفهان هر فصل موضوعی را در زمینه کاریکاتور در دستور کار قرار دارد و این بار قرعه به نام انتخابات افتاده است.

وی با اشاره به اعلام فراخوان عمومی برای ارسال آثار کاریکاتور با موضوع وعده و وعید و وعده‌های تو خالی اضافه کرد: در مجموع از ۱۶ استان کشور ۱۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۶۴ اثر در بخش نمایشگاه مجازی و ۳۴ اثر برای نمایشگاه حقیقی انتخاب شده است.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه امروز این نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد، ادامه داد: بعد از انتخابات در قالب برگزاری مراسمی از برگزیدگان این نمایشگاه تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام قمی در حین بازدید از آثار موجود در این نمایشگاه به تأثیر هنر در افزایش مشارکت در انتخابات تأثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: جمع‌آوری چنین آثاری در بازه زمانی کوتاه کار سختی بود اما خوشبختانه محقق شد و از این رو سعی داریم به کاریکاتور در کشور بیش از پیش توجه کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره سفر دو ساعته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان اصفهان اظهار داشت: این مقام مسئول برای افتتاح نمایشگاه فصل کارتون با موضوع «وعده و وعید و وعده‌های تو خالی» و همچنین حضور در نخستین گردهمایی بانوان تمدن ساز استان اصفهان به اصفهان سفر کردند.
وی افزود: هر دو برنامه مرتبط با افزایش مشارکت در انتخابات بوده و این کار با دو ابزار قدرتمند زنان و هنر انجام شده است.


















امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد