hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز به کار مراکز تجمیعی واکسن در یزد/ اعلام زمان بندی تزریق دوز دوم واکسن در استان

آغاز به کار مراکز تجمیعی واکسن در یزد/ اعلام زمان بندی تزریق دوز دوم واکسن در استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از امروز مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر یزد فعالیت خود را آغاز کرد.
دکتر «محمدرضا دهقانی» در این باره گفت: در حال حاضر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت استان و شهرستان یزد سالن ورزشی امام علی و سالن ۱۴ معصوم به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر یزد در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن در استان اظهار داشت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و نیز پیشبرد منظم برنامه ، تزریق دوز دوم واکسن گروه های سنی طبق جدول زمان بندی از امروز در استان اغاز شده است.
دهقانی افزود: افرادی که ۱۵ تا ۱۸ ازدیبهشت دوز اول واکسن را دریافت کرده اند، برای دریافت دوز دوم ۳۱ خرداد به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
وی ادامه داد: همچنین افرادی که دوز اول را در تاریخ های ، ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت، ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت، ۲۶ الی ۲۷ اردیبهشت، ۲۸ الی ۳۰ اردیبهشت دریافت کرده اند برای دریافت دوز دوم به ترتیب از اول تا ۵ تیرماه به مراکز مراجعه کنند.
دهقانی گفت: هم چنین دریافت کنندگان دوز اول واکسن از ۳۱ اردیبهشت تا ۲ خرداد و ۳ خرداد تا ۶ خرداد ماه ، جهت تزریق دوز دوم ششم و هفتم تیرماه به مراکز مراجعه کنند.
به گزارش ایسناو  به نقل از وبدا یزد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: سالمندان بالای ۷۰ سال نیز که تاکنون دوز اول واکسن را دریافت نکرده اند، می توانند به مراکز واکسیناسیون در استان مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد