hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۱۹ بیمار جدید بستری شدند

فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۱۹ بیمار جدید بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.
شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که شرایط کرونایی همچنان شکننده و ناپایدار است.
او با بیان اینکه در طی شبانه‌روز گذشته ۳ فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود داشت، افزود: از ۱۹ بیمار بستری‌شده جدید، ۱۵ نفر در اردبیل، ۱ نفر در پارس آباد، ۲ نفر در مشگین شهر و ۱ نفر در گرمی بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.
حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۵۲ نفر است که از این تعداد ۵۰ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.
او بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد