hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > منتخبین شورای شهر میبد مشخص شدند

منتخبین شورای شهر میبد مشخص شدند

فرماندار میبد ضمن اعلام اسامی نامزدهای منتخب مردم در ششمین دوره شورای شهر میبد، گفت: مشارکت مردم میبد در انتخابات روز گذشته ۵۹ درصد بوده است.
«حسین فلاح» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام پایان شمارش آراء انتخابات شوراهای اسلامی در شهر میبد، گفت: بر همین اساس محمد جواد کارگر با ۷۱۴۸ رای، محمد کاظم صباغی فیروزآبادی با ۶۵۴۷، علی دهقانی شورکی با ۶۲۱۸ رای، علیرضاآزادمنش با ۵۸۳۲ رای، جواد فیاضی بارجین با ۴۹۰۶ رای، سید ایمان علوی با ۴۲۸۶ رای و سیدابوالحسن گلاب با  ۴۲۷۲ رای به عنوان منتخبین مردم میبد راهی شورای ششم شدند.
وی گفت: حضور و مشارکت ۵۹ درصدی مردم شهرستان میبد در پای صندوق‌های اخذ رای باعث شد که یک انتخابات موفق و مبتنی بر خواست مردم رقم بخورد.
فلاح با بیان این که انتخابات روز گذشته در شهرستان میبد مانند گذشته با شکوه و با عظمت بود و مردم در سطح گسترده شرکت کردند، تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای یکی دیگر از آگاهانه‌ترین اقدامات مردم این شهرستان بود که نظیر آن هم در سراسر کشور شاهد بودیم.
وی گفت: این حضور مردم کار مسئولین را دشوارتر کرد زیرا مردم نشان دادند با تمام مشکلات حاکم بر کشور  باز به آرمان‌های انقلاب و ایران پایبند بوده و هستند و این میزان مشارکت مردم نشان می‌دهد که برآیند انتخابات نیز مطلوب خواهد بود.
فرماندار در پایان بیان کرد: هرچند انتخابات بدون مشکل نیست اما خوشبختانه با تعامل خوب عوامل اجرایی و نظارت در شهرستان میبد، فرآیند انتخابات بدون مشکل و کمبودی برگزارشد و در بعضی از ستادهای انتخاباتی رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد امروز نیز به طول انجامید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد