hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت کرونایی استان بوشهر از امروز؛ ۵ شهرستان قرمز، ۴ شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد

وضعیت کرونایی استان بوشهر از امروز؛ ۵ شهرستان قرمز، ۴ شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد

طبق آخرین رنگ بندی کرونایی در کشور، از امروز پنج شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط قرمز، چهار شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از امروز (شنبه ۲۹ خرداد) پنج شهرستان دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز، چهار شهرستان گناوه، بوشهر، دیر و جم در وضعیت نارنجی و شهرستان دیلم در وضعیت زرد کرونایی قرار خواهند داشت.
سعید کشمیری افزود: بر این اساس از امروز محدودیت هایی متناسب با این رنگ‌بندی در این شهرستان‌ها اعمال خواهد شد.
او با اشاره به افزایش آمار بستری و فوتی کرونا در استان بوشهر از مردم خواست فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.
طبق اعلام برنامه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از امروز ۲۲ شهرستان از استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.
بنابراین علاوه بر پنج شهرستان استان بوشهر، اندیمشک (خوزستان)، ایرانشهر، چابهار، زاهدان و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، رودبار جنوب، کهنوج و منوجان (کرمان)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، رودان، سیریک، قشم و میناب (هرمزگان) هم در وضعیت قرمز کرونایی هستند.
از امروز، ۱۷۵ شهرستان کشور نیز در شرایط نارنجی و ۲۵۱ شهرستان در وضعیت زرد  کرونایی قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد