hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آپارتمان‌هایی با اجاره بهای ۵ میلیون تومانی

آپارتمان‌هایی با اجاره بهای ۵ میلیون تومانی

حداکثر بضاعت متقاضیان اجاره آپارتمان در مناطق مصرفی بازار ملک به اذعان مشاوران ملکی ۴ تا ۵ میلیون تومان بابت پرداخت اجاره‌بهای ماهانه بوده و مبلغ ودیعه آن‌ها اغلب بین حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر است.
روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: ظاهر قیمت‌های پیشنهادی در بازار رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در پایتخت نشان می‌دهد یک گروه از موجران درصدد هستند با توجه به نرخ تورم، اجاره‌بهای املاک خود را افزایش دهند. البته میزان افزایش قیمت پیشنهادی در نواحی مختلف بازار اجاره متفاوت است، اما صرف‌نظر از میزان افزایش، واسطه‌های ملکی توصیه می‌کنند میزان اجاره‌بهای اعلامی موجران بیشتر از ۵ میلیون تومان نباشد تا به این ترتیب زمان منتظر ماندن در صف برای اجاره آپارتمان آن‌ها کوتاه‌تر باشد.
به گفته واسطه‌های ملکی، شرایط اقتصادی عموم مستاجران در مناطق مصرفی متوسط و متوسط رو به پایین به شکلی است که پرداخت اجاره‌بهای ماهانه بیش از ۵ میلیون تومان در بضاعت آن‌ها نیست و اگر این واقعیت توسط موجران در نظر گرفته نشود، ناگزیر هستند مدت بیشتری در صف انتظار بازار اجاره باقی بمانند.
این در حالی است که اگر موجران در رقم ودیعه و اجاره‌بها انعطاف کافی داشته باشند، می‌توانند به جای یکی، دو میلیون تومان اجاره ماهانه بیشتر، حدود ۵۰ میلیون تومان یا قدری کمتر و بیشتر به ودیعه پیشنهادی خود اضافه کنند تا ارقام پیشنهادی آن‌ها با استطاعت مستاجران در حال جست‌وجو در بازار اجاره هماهنگی بیشتری پیدا کند.
آپارتمان‌هایی با اجاره‌ بهای ۵ میلیون تومان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد