hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اهدای تندیس “سه شنبه های شادآبی ” به مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور

اهدای تندیس “سه شنبه های شادآبی ” به مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور

پویش “سه شنبه های شادآبی” به منظور نهادینه سازی وگسترش فرهنگ مصرف بهینه آب میان نسل جدید و آینده ساز کشور طراحی شده است.

تندیس “سه شنبه های شادآبی ” به مدیر کل دفتر روابط عمومی و ارتباط مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور اهدا شد.
همزمان با اهدای این تندیس، طرح ملی شدن برنامه “سه شنبه های شاد آبی” به دفتر روابط عمومی و ارتباط مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیشنهاد شد تا دیگر شرکت های آب و فاضلاب نیز اجرای این برنامه را در دستور کار قرار دهند.
برنامه آموزشی “سه شنبه های شادآبی” برمبنای تفاهم نامه همکاری میان آبفای استان اصفهان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سال تحصیلی گذشته اجرا شد.
رئیس آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پویش “سه شنبه های شادآبی” به منظور نهادینه سازی وگسترش فرهنگ مصرف بهینه آب میان نسل جدید و آینده ساز کشور طراحی شده است.
محسن شفیعا افزود: در سال تحصیلی گذشته برنامه های متنوع با موضوع مدیریت مصرف آب، در شبکه شاد و دیگر شبکه های آموزشی در اختیار آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت و این روند در سال تحصیلی پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: آگاهی بخشی و ارتقای دانش کودکان و نوجوانان نسبت به مقوله مدیریت مصرف آب با تدوین و انتشار محتواهای آموزشی متناسب با گروه هدف، از دیگر اهداف اجرای پویش “سه شنبه های شادآبی” است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد