hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار اصفهان: از آرای مردم به خوبی صیانت می کنیم

استاندار اصفهان: از آرای مردم به خوبی صیانت می کنیم

استاندار اصفهان گفت: پیش بینی های لازم در جهت حفظ و صیانت از آرای مردم را انجام داده ایم چراکه این امر یک وظیفه ملی و دینی است.
استاندار اصفهان گفت: پیش بینی های لازم در جهت حفظ و صیانت از آرای مردم را انجام داده ایم چراکه این امر یک وظیفه ملی و دینی است
عباس رضایی، شامگاه (جمعه_ ۲۸ خرداد)  در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: امروز در جهت آرامش مردم برای حضور در صحنه انتخابات تلاش های زیادی شد تا امانتداران خوبی برای مردم باشیم.
  وی افزود: با تمهیدات انجام شده به مردم قول صادقانه می دهیم که وظیفه شرعی و اخلاقی و قانونی را انجام داده و مرّ قانون را رعایت می کنیم و از آرای شهروندان به خوبی صیانت می شود.
   به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل خاصی در فرایند برگزاری انتخابات به وجود نیامده و انتخابات در فضای امن و آرامش و آسایش برگزار شده است، گفت: البته در ساعات آغاز رای گیری با کمبود کارت های الکترال مواجه شدیم که در اسرع وقت این مشکل برطرف شد.
  وی اظهار کرد: با نگاهی به سامانه جامع انتخابات دریافتیم که همه شعب بدون مشکلی فعال هستند و چنانچه مسائل جزئی وجود داشته، با هماهنگی اعضای شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و هیئت نظارت بر انتخابات مرتفع شده است.
   رضایی خاطرنشان کرد: تا زمانی که حضور مردم پرشور باشد زمان رای گیری تمدید می شود که البته تمدید زمان اخذ رای سقف خاصی دارد.
  وی با بیان اینکه هیچ مشکل خاصی در فرایند برگزاری انتخابات وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن حضور حماسی مردم نقش بی بدیلی داشته اند که امیدواریم این جهاد مخلصانه در عرصه خبر رسانی همچنان ادامه داشته باشد.
امتیاز: (از رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد