hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برگزاری جشن تکلیف در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی

برگزاری جشن تکلیف در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی

به مناسبت دهه کرامت، جشن تکلیف 45 دختر نومکلف از فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی برگزار شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-به مناسبت دهه کرامت، جشن تکلیف 45 دختر نومکلف از فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با حضور مدیر منطقه، معاونین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر این منطقه برگزار شد.

مدیر منطقه در این مراسم گفت: برگزاری برنامه‌هایی که در راستای تشویق این عزیزان است بستر مناسبی جهت ایجاد نشاط و ترغیب نوجوانان به انجام مبانی دینی است، که این شیرینی برای عزیزانی که تازه به سن تکلیف رسیده اند بسیار دلچسب و گوارا خواهد بود.

علی اصغر اصغری افزود: برای اینکه فرزندانمان خاطره خوبی در این مرحله از زندگی خود در ذهنشان داشته باشند بسیار مهم است تلاش کنیم تا این عزیزان زیباترین تصویر را از این برهه زمانی را در خاطر خود داشته باشند، و هدف اصلی برگزاری این مراسم تشویق نوجوانان برای انجام فرائض دینی، خصوصا در سن تکلیف می‌باشد.

وی در ادامه گفت: برگزاری جشن تکلیف یکی از اقدامات زیبا و مهم برای آشنایی نوجوانان به راه و رسم زندگی معنوی است، در همین راستا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اهدای هدایایی به رسم یادبود از عزیزانی که امسال به سن تکلیف رسیده بودند قدر دانی کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد