hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > چطور با عکس یا ویدیو به پیام دایرکت اینستاگرام پاسخ دهیم؟

چطور با عکس یا ویدیو به پیام دایرکت اینستاگرام پاسخ دهیم؟

برای یادگیری نحوه ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام با عکس یا فیلم، در مطلب زیر با ما همراه باشید.
 اینستاگرام ابزارهای مختلفی را برای پاسخگویی به دایرکت مسیج یا پیام‌های دایرکت در اختیار کاربرانش قرار داده که یکی از آن‌ها، استفاده از یک عکس یا ویدیو است. ما می‌خواهیم در این مطلب نحوه ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام با عکس و فیلم را به شما آموزش دهیم.زمانی که دوستتان برایتان یک پیام خنده‌دار می‌فرستد، شاید بخواهید بجای ایموجی یا یک پیام متنی، ویدیوی خنده خودتان را بفرستید یا اینکه به سراغ تصویری از گالری گوشی‌تان بروید تا بهتر حس‌تان را بیان کنید.
برای یادگیری نحوه ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام با عکس یا فیلم، تا پایان این مقاله همراه دیجیاتو باشید.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام

اینستاگرام هرچند وقت یکبار قابلیت‌های جدیدی را برای کاربرانش معرفی می‌کند تا بیشتر و لذت‎‌بخش‌تر از آن استفاده کنند. یکی از بروزرسانی‌های این شبکه اجتماعی برای سال ۲۰۲۱، امکان پاسخ‌گویی به پیام‌ها با محتوای بصری است. بنابراین شما می‌توانید با یک عکس یا فیلم به پیام‌ها واکنش نشان دهید.
اینستاگرام برای برخی قابلیت‌های تعاملی پلتفرمش از اسنپ‌چت الهام می‌گیرد که درباره ویژگی پاسخ‌گویی به دایرکت مسیج با محتوای بصری هم صدق می‌کند. همانند اسنپ‌چت، این پیام‌ها می‌توانند موقت باشند و برای همیشه باقی نمانند. شما می‌توانید این پیام‌ها را به گونه‌ای ارسال کنید که پس از مدتی از بین بروند. اما چگونه می‌توانید از این ویژگی جدید استفاده کنید؟

نحوه ریپلای پیام دایرکت اینستاگرام با عکس یا ویدیو

ریپلای دایرکت اینستاگرام با عکس 

 
برای اینکه با یک عکس یا ویدیو به یک پیام دایرکت پاسخ دهید، می‌توانید یک محتوای جدید با دوربین گوشی‌تان بگیرید یا اینکه به سراغ گالری بروید و یک محتوا از داخل آن انتخاب کنید.
برای ریپلای پیام در دایرکت اینستاگرام با عکس یا ویدیو مراحل زیر را انجام دهید:
  • در پیام‌های دایرکت اینستاگرام، چت کاربری که می‌خواهید به آن پاسخ دهید را باز کنید.
  • برای ریپلای پیام دایرکت با عکس یا ویدیو، روی آیکون دوربین در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید و شروع به ضبط ویدیو کنید یا اینکه عکس بگیرید.
  • اگر می‌خواهید برای پاسخ عکسی از گالری گوشی‌تان بفرستید، روی آیکون تصویر در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
  • در پایین صفحه سه گزینه به چشم می‌خورد: تنها یکبار دیدن (View Once)، امکان ریپلای (Allow Replay) و نگه داشتن در چت (Keep in Chat). به صورت خودکار ریپلای روی Allow Replay تنظیم شده، اما اگر نمی‌خواهید دریافت‌کننده پس از مشاهده پیام شما، به آن پاسخ دهد، می‌توانید گزینه موردنظرتان را با لمس آن انتخاب کنید.
اگر به دنبال پاسخگویی به دوستان بیشتری هستید، گزینه ارسال به دیگران (Send to others) را در سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ریپلای خود را دانلود کنید، روی آیکون حاوی فلش به سمت پایین در بالای صفحه ضربه بزنید. با اینکار، عکس یا ویدیو درون گوشی‌تان ذخیره می‌شود.

قابلیت‌های دیگر ریپلای بصری اینستاگرام

ریپلای دایرکت اینستاگرام با عکسقابلیت پاسخگویی بصری از عملکردی مشابه استوری‌های اینستاگرام بهره می‌برد که شامل تمام گزینه‌های خلاقانه رایج در استوری می‌شود. شما می‌توانید به آن فایل گیف، موسیقی، استیکر و موارد دیگر اضافه کنید.

برای افزودن متن به سلفی‌تان، روی نمایشگر ضربه زده و شروع به تایپ کنید، همانند زمانی که می‌خواهید یک استوری اینستاگرام را آپلود کنید. برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر، تنها کافیست به سمت بالا سوایپ کنید تا گزینه‌های مختلف را ببینید.
اینستاگرام با این ویژگی‌ها به شما اجازه می‌دهد بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید و در حقیقت همانطور که در استوری‌ها با دیگران بطور عمومی تعامل دارید، در پیام‌های دایرکت هم با افراد ارتباط داشته باشید. این قابلیت‌ها به شما اجازه می‌دهند که صمیمانه‌تر با دیگران برخورد کنید و تجربه لذت‌بخش‌تری از اینستاگرام داشته باشید.
با وجود تمام این مزایا، نباید فراموش کنیم که اینستاگرام دوباره یکی دیگر از ویژگی‌های اسنپ‌چت را قرض گرفته و در اختیار کاربرانش قرار داده. خود استوری اینستاگرام هم کپی‌برداری از استوری‌های اسنپ‌چت است که بعد از یک روز از بین می‌روند.
شبکه‌های اجتماعی روز‌به‌روز به قابلیت‌های بیشتری برای برقراری ارتباط با افراد مجهز می‌شوند. با ورود اپ‌های جدید به بازار مانند تیک‌تاک، بازیگران اصلی و قدیمی چاره‌ای جز الهام گرفتن از آن‌ها ندارند که اینستاگرام هم در این زمینه سابقه طولانی دارند. برای مثال می‌توان به ریلز (Reels) اشاره کرد که تفاوتی با کاری که تیک‌تاک انجام می‌دهد، ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد