hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۳۷ ماینر غیرمجاز در عملیات پلیس کاشان کشف و ضبط شد

۲۳۷ ماینر غیرمجاز در عملیات پلیس کاشان کشف و ضبط شد

فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: ۲۳۷ ماینر غیرمجاز در یک عملیات پلیس کاشان کشف و ضبط و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
سرهنگ حسین بساطی در جمع خبرنگاران از کشف 237 دستگاه ماینر غیرمجاز در کاشان اظهار داشت: این ماینرهای غیرمجاز در سه واحد از شش واحد یک مجتمع مسکونی در کاشان به صورت غیرقانونی مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری مدیریت حراست اداره برق مراتب را به‌طور ویژه در دستور کار قرار دادند، گفت: ارزش ماینرهای غیرمجاز بیش از 60 میلیارد ریال برآورد شده ‌و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مصالحه 83 درصد پرونده ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس کاشان ابراز داشت: در سه ماهه اول سال 681 پرونده با موضوعاتی چون خانوادگی، اجتماعی، حقوقی، نزاع و درگیری، ازدواج، شغلی و اقتصادی توسط کارشناسان مشاوره دوایر مددکاری کلانتری های درون شهری کاشان برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مدت 16 جلسه مشاوره فعال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: این جلسات در سطح مساجد و اصناف با موضوعاتی چون آموزش خانواده ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های اجتماعی و سازگاری زناشویی برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد