hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرکز سالمندان ایثار خراسان رضوی الگویی برای سایر استان ها است

مرکز سالمندان ایثار خراسان رضوی الگویی برای سایر استان ها است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: مرکز سالمندان ایثار خراسان رضوی امکانات و خدمات مطلوبی به والدین شهدا ارائه می کند که تجربیات این بنیاد می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-  عبدالرضا عباسپور در جریان سفر دورزه به استان خراسان رضوی به مرکز سالمندان ایثار رفت و از نزدیک با یکایک والدین شهدا دیدار کرد و گفت: با توجه به اینکه والدین شهدا در آستانه کهن سالی هستند نیازمند مراقبت بیشتری از این عزیزان است.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: والدین شهدای وابسته به تخت و یا با بیماری خاص، باید هر چه سریعتر در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند و این افراد نباید منتظر سهمیه باشند.
وی تاکید کرد: متاسفانه ما هر ساله تعداد بسیاری از والدین شهدا را از دست میدهیم، که در حال تلاشیم خدمات درمانی برای این عزیزان با کیفیت بیشتری انجام شود.
عباسپور ضمن بررسی وضعیت سلامت والدین شهدا ادامه داد: پایش سلامت و بررسی وضعیت درمانی والدین شهدا به خصوص والدین در بستر بیماری و بستری در مرکز سالمندان باید مستمر انجام تا از هر گونه بیماری پیشگیری شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز سالمندان ایثار خراسان رضوی امکانات و خدمات مطلوبی به والدین شهدا ارائه می‌کند که تجربیات این بنیاد می‌تواند الگویی، برای سایر استان ها باشد.
در این دیدار حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل، محمد جواد غلامپور معاون بهداشت و درمان و مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشتند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 311شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد